marți, 21 aprilie 2009

Muguri si culoare






























6 comentarii:

  1. Superbe fotografiile! Primavara e plina de culoare si frumusete!

    RăspundețiȘtergere
  2. Diana, o draguta ca intotdeauna:)
    Primavara mereu surprinde prin culoare. Cred ca este anotimpul cel mai vesel si mai plin de viata. O placere sa faci poze :)

    RăspundețiȘtergere
  3. ...Reusite poze,Cristinica! Bucuria surprinderii lor ai impartit-o cu noi si pt asta iti multumim!!!!!!!!Bravo!! Referitor la anotimpuri...sunt de parere ca fiecare are farmecul sau! Ai dreptate,primavara este plina de viata dar eu prefer toamna maiestuoasa,incarcata de farmec si-arome fine!!!!!! Toate-s minunate si cred ca fiecare are o sensibilitate pt un anotimp anume...Asa cred. Te mai astept cu poze frumoase,da?
    L'automne

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc de cuvintele frumoase. Ai dreptate, toate anotimpurile au farmecul lor si toate sunt frumoase in felul lor. Primava insa ma emotioneaza cel mai tare. Sa vad cum de la o zi la alta un muguras firav se transforma intr-o floare colorata in cele mai surprinzatoare nuante sau intr-o frunza plina de seva si viata. Poate ai vazut si celelalte poze postate de mine si ai vazut ca, chiar daca iubesc primavara, nici celelalte anotimpuri nu ma lasa rece.:)
    Te mai astept in vizita si te rog sa comentezi ori de cate ori ai ceva de zis. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  5. ..Aseara era f tarziu si n-am intrat sa vad si restul pozelor tale dar...iata ca le-am cautat in dimineata asta! As fi vrut sa scriu fiecarei flori cat e de minunata!!!!!! Mi-au placut si peisajele de iarna!! Te pricepi sa surprinzi miracolul,Cristina! Asta e fabulos,nu e putin lucru! Nu stiu daca parerea mea conteaza dar eu asa cred!
    L'automne

    RăspundețiȘtergere
  6. Fiecare are dreptul la o parere, iar parerea ta se intampla sa-mi convina:) Asta nu inseamna ca nu stiu sa accept si critici. Ma bucur ca iti plac.:) Florile sunt foarte usor de imortalizat, mai ales ca sunt modele talentate si fotogenice.

    RăspundețiȘtergere

Cele mai citite articole din acest blog

Cititori