joi, 4 martie 2010

Daily Motivation

Cand simti ca nu mai poti si ca viata ta nu are nici un sens, cand crezi ca nu mai poti sa te ridici, gandeste-te cat de multe ai de pierdut. E mai usor sa renunti decat sa incerci iar si iar pana ajungi la rezultatul dorit.
Am plans cand am vazut videoclipul. Nu am plans pentru ca mi-a fost mila de el ci pentru ca mi-am dat seama cat de negative sunt gandurile mele vizavi de persoana mea, cat de putin apreciez ceea ce am, cat de putin iubesc sa traiesc, cat de nefericita ma fac singura...



Si daca nici acum nu imi voi schimba atitudinea, voi revedea acest videoclip iar si iar si iar pana imi intra bine in cap ca viata trebuie traita la maxim.

ABOUT NICK VUJICIC: Imagine being born without arms. No arms to wrap around someone, no hands to experience touch, or to hold another hand with. Or what about being born without legs? Having no ability to dance, walk, run, or even stand on two feet. Now put both of those scenarios together: no arms and no legs. What would you do? How would that effect your everyday life?
http://www.attitudeisaltitude.com/index.php

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole din acest blog

Cititori