marți, 14 septembrie 2010

Cartea din geanta - blog review

Cartea din geanta este un blog despre cei care citesc. Ionuca si Jen, moderatoarele blogului, si-au propus sa demonstreze ca oamenii inca mai citesc. Cum fac asta? Scriu despre toti cei care sunt surprinsi cu o carte, ba chiar ii si pozeaza, daca au posibilitatea. De asemenea incearca sa vada si ce carte citeste omul (in felul acesta afland exact ce anume chiar se cumpara/imprumuta) si este precizat si locul in care omul o citeste: autobuz, tren, parc, aeroport...

Mi s-a parut o idee foarte frumoasa si de aceea am ales acest blog pentru rubrica mea de "blog review". Intr-o lume in care internetul pune stapanire pe tot si pe toate, o lume care ne devoreaza sufletele si mintile cu nelinisti si stres si viteza, o lume in care zilele trec toate la fel, o lume in care editurile, librariile si scriitorii se plang ca nu-si mai gasesc locul, sunt oameni care opresc timpul in loc si-l dilata, facandu-si astfel rost de timp liber pe care si-l petrec in compania cartilor.
Marturisesc ca si eu iubesc cartile. Le iubesc de cand ma stiu. O vreme nu am citit nimic. Ma tot ascundeam in spatele lui "nu am timp" si zambeam amar cand vedeam si auzeam pe altii ca citesc. Asta pana intr-o zi, cand a aparut in viata mea o prietena foarte buna pe care o iubesc si o admir, care mi-a umplut bratele de carti frumoase si m-a "somat" sa le citesc pe toate in concediu. :) Sa tot fie 4 ani de atunci. Acum imi fac timp mereu sa citesc si trebuie sa recunosc ca este cea mai faina indeletnicire :)
Revenind la blogul Cartea din geanta, un punct in minus il dau pentru sablon, care nu este chiar reusit, multe puncte in plus le dau pentru idee si pentru punerea ei in practica.
Urez acestui blog viata lunga si la cat mai multi cititori "vanati" si va invit si pe voi sa-l vizitati :)
Apropo, cand ati citit ultima data o carte?