joi, 29 martie 2012

Ziua mea

Nu, nu este ziua mea de nastere si nici ziua onomastica. Este ziua mea preferata.
De ceva vreme mi-am propus sa-mi aleg o zi din saptamana in care nu am voie sa ma supar si in care sa vad numai partea plina a paharului. Am ales joia (sau m-a ales ea pe mine? ). Mereu mi-a placut ziua de joi. Este vestitoarea sfarsitului de saptamana si parca joia am mai multa energie. Zambesc mai mult joia, muncesc mai cu spor joia, ador joia.
Deci, azi e ziua mea!
Azi vreau sa postez cateva poze cu rochii de ocazie pentru doloscane, sa demonstrez inca o data ca nu trebuie sa fii ca scandura ca sa fii sexy.










2 comentarii:

  1. Si mai alegi o zi a fetieti in care sa nu te-nervezi si una a sotului si gata juma de saptamana cu zen:) Glumesc, dar e tare frumos gandul tau, imi si imaginez cum amani conflicte pentru zile in care e program de nervi:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Maria, zile speciale pentru nervi nu am ales :))
    Da, chiar asa fac: joia nu las nimic si pe nimeni sa ma supere :D Si chiar daca nu ma trezesc bine, tot ma oblig sa ies din starea proasta :D

    RăspundețiȘtergere

Cele mai citite articole din acest blog

Cititori