miercuri, 3 iunie 2009

Cateodata mai scriu

Cu ceva timp in urma am descoperit ca-mi place sa scriu. Nu am un subiect preferat, iar textul este influentat de viata mea de zi cu zi. Pana acum nu am avut curaj sa timit textele decat unui singur site, eLady (http://www.elady.ro/). Aici mi-au fost facute publice si acest fapt mi-a dat aripi si speranta. Speranta ca cineva va gasi in ceea ce scriu o frantura din viata lui sau poate un raspuns, sau poate un vis...
Acum indraznesc sa va invit sa cititi ce am scris pentru eLady, indemnandu-va sa nu va sfiiti sa comentati. Sunt multe articole, insa am sa propun doar cate unu pe saptamana.
Lectura placuta si va multumec pentru rabdare :)
Prima propunere:

Print sau cersetor

"O zi mohorata si rece de inceput de an. Prima zi de lucru. Nu prea am chef de treaba.
Inca resimt oboseala sarbatorilor ce doar au trecut. Incerc sa imi omor timpul cu o revista. Sefa nu vine azi, asa ca imi fac de cap.
Se deschide usa biroului si un aer rece imi da fiori pe sira spinarii. Gandesc: ”Nu puteai... "

Continuarea o puteti citi AICI (http://www.elady.ro/articole/Povesti/Print-sau-cersetor.html).

2 comentarii:

Cele mai citite articole din acest blog