luni, 14 septembrie 2009

Infrarosu


Eu catre sotul meu: - Telefonul asta are bluetooth?
El : - Nu. Doar infrarosu.
Eu: - Teo, da-mi telefonul meu de pe masa sa-i trimit lui tati o melodie frumoasa cu infrarosu .
Teo: - Melodiile urate au infranegru? Da infragalben cine are?
:)

Infrarosu- Tehnologie universala fara fir pentru conectare a telefoanelor mobile cu alte telefoane mobile sau pentru sincronizarea cu computerul. Infrarosul prezent la telefoanele mobile are raza de actiune foarte mica si nu transmite decat daca intre cele doua dispozitive nu exista obstacole. Infrarosul functioneaza prin emiterea unor unde optice.

Bluetooth - este un terment prin care se numeste o retea personala de tip wireless (fara fire). Bluetooth permite conectarea si schimul de informatii intre diferite aparate (telefoane mobile, laptop-uri, PC-uri, imprimante, camere digitale, console video) prin intermediul unei unde radio securizate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole din acest blog