luni, 23 ianuarie 2017

Citate favorite - Toate acele locuri minunate - Jennifer Niven



"Tai ziua asta cu un X negru in calendarul de pe usa dulapului, apoi ma incolacesc in pat, proptita in perne, cu multe carti imprastiate pe pilota. De cand am incetat sa scriu, citesc mai mult ca oricand. Cuvintele altora, nu pe ale mele - cuvintele mele s-au dus."

"Zambeste spre copacii urati si spre campurile urate ale fermelor si spre copiii urati, de parca ar putea vedea taramul fermecat Oz. De parca ar putea vedea, cu adevarat, frumusetea locurilor. In momentul asta as vrea sa pot vedea lumea prin ochii lui. As vrea sa aiba ochelari pe care sa mi-i dea mie."

"Ne amintim clipe, nu zile."

Provocare initiata de Zina, la care particip cu mare placere ♥
Episoadele vor apărea în fiecare zi de luni și vor conține unul sau mai multe citate din cartea citită în acel moment sau orice alte lecturi.
Dacă participi, înscrie-ți în tabel (tabelul il va posta Zina pe blogul ei, in fiecare luni) numele și linkul postării. Scrie un comentariu cât de mic la postarea mea și vizitează-i și pe ceilalți înscriși, cu comentariul de rigoare. De altfel, serialul are sloganul ”Click&Comment Monday” !

16 comentarii:

  1. Cel mai mare adevar ... "Ne amintim clipe, nu zile."!
    Nu am citit cartea dar pare una interesanta! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ...Dar clipele acelea par uneori eternități și ne amintim detalii care ar putea să umple un roman! ☺

    RăspundețiȘtergere
  3. pare tare interesanta, o sa retin titlul!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am citit cartea, dar dupa criteriul titlu, pare interesanta!
    Multumesc mult!
    O saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Tot pentru "ne amintim clipe, nu zile" votez și eu :) Ce bine-mi pare că o mai apărut un motiv să scrii pe blog!

    RăspundețiȘtergere
  6. Si mie-mi place "Ne amintim clipe, nu zile" - e atat de adevarat! :)
    Am, asa, o impresie ca tu ai acei "ochelari magici" prin care poti vedea "taramul fermect Oz" in tot privesti. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Diana, uneori si eu cred ca ii am, dar nu prea ii tin la ochi :)

      Ștergere

Cele mai citite articole din acest blog