luni, 10 decembrie 2012

Ma sinucid altadata - Kerstin Gier


A trecut foaaaaarte multa vreme de cand nu am mai citit o carte. Nu este un lucru cu care ma mandresc, dar nici nu vreau sa las impresia gresita ca am o viata perfecta si imi permit luxul timpului liber in care sa citesc si sa tot citesc.
Cartea asta o aveam de o vreme pe lista "de citit in viitorul apropiat" si am citit impresii bune despre ea pe alte site-uri si bloguri. Pentru ca mi-am dorit-o, Mos Nicolae mi-a adus-o si mi-am rezervat o noapte, sambata trecuta, pentru a o citi. 
Da, eu citesc noaptea. Este singurul moment al zilei in care gasesc linistea de care am nevoie pentru a intelege ceea ce citesc.
Asteptarile mele erau foarte mari si tare imi doream sa savurez la maxim o carte buna. Mi-era tare dor sa citesc! Ei bine, pana am ajuns la pagina 118 eram ...


4 comentarii:

  1. E un exercitiu interesant acesta al adevarului nostru. Nu stiu de te-ai intersectat vrodata cu blogul Lolei(http://lolafactory.wordpress.com/
    )acolo pare sa functioneze far de efecte negative majore zisu asta a ceea ce gandesti.
    Eu citesc de vrun an numa Haruki Murakami, mi-am cumparat "Padurea norvegiana" citind o recomandare si amu am ajuns la vro 10. Din pacate, pentru mine-s tare scumpe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maria, spre rusinea mea nu ma pot lauda ca am citit vreo carte a autorului tau preferat. M-ai facut curioasa! :)
      Pe Lola am mai citit-o de cateva ori cu ceva vreme in urma, dar apoi i-am pierdut urma. Multumesc ca mi-ai adus aminte de ea :*

      Ștergere
  2. Buna,sunt Cristina.Ai si nu prea dreptate.niciodata sa nu crezi cz cealalta cale e mai buna!!Eu spun adevarul in fata,fiind diplomata,bineinteles,crezand ca asa e mai bine.Eu nu stiu sa fiu ipocrita.Dar am numai de pierdut,nu am nici un prieten,sau am doar 1-2cunostinte.In ziua de azi,aproapa toti sunt ipocriti

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cristina, macar esti impacata cu gandul ca nu ai nimic de ascuns si nu aduni in jurul tau prieteni falsi :)
      Nu fi trista! Orice om pe lumea asta are un suflet pereche!

      Ștergere

Cele mai citite articole din acest blog