miercuri, 10 martie 2010

Culoarea plamaniu



Ei bine, da! Exista culoarea plamaniu. :)
De curand m-am contrazis cu o buna prietena si am sustinut sus si tare ca nu exista culoarea plamaniu. Google mi-a dat insa peste nas si peste mandrie si mi-a demonstrat ca ma insel amarnic :)
Pe aceasta cale imi cer scuze (in scris, cum mi-a cerut Claudia) si recunosc ca m-am inselat.
Nenea Google mi-a aratat ca exista covoare plamanii, botine plamanii, bluze plamanii, bentite plamanii, pereti plamanii, esarfe plamanii, pene plamanii si multe altele, plamanii cu toatele. Frate, o fi o noua moda?

2 comentarii:

  1. Ma alatur tie:) Tocmai ma contraziceam si eu pe tema asta si desi,nu-mi face placere,exista plamaniu...Probabil o sa urmeze inimiu,penisiu...s.a.m.d.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ca doar evoluam, nu? :))
    Nu ne mai ajung culorile, asa ca suntem nevoiti sa inventam altele :)

    RăspundețiȘtergere

Cele mai citite articole din acest blog