vineri, 18 ianuarie 2013

E bun un sot la casa omului!


Sunt tare mandra de sotul meu!
Reuseste sa mestereasca orice ii propun eu sa faca. Sa nu credeti ca vin cu idei usoare! Am cateodata niste idei si planuri de ma doare pe mine capul smiley7027.gif.
De data asta am vazut o poza cu un suport ornament pe Pinterest si m-am gandit ca tare frumos ar arata doua suporturi din alea pe un perete din camera mea (noastra), care mi se parea foarte anost si gol.
Ei bine, intr-o seara, cand am ajuns acasa de la serviciu, am avut placuta surpriza sa le vad pe perete.


Tare mult imi plac noile ornamente! smiley7027.gif In functie de anotimp sau de starea mea sufleteasca pot pune in sticla-vaza orice floare si/sau creanga smiley7027.gif

Poza inspirationala este asta:


Sursa: http://www.shanty-2-chic.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole din acest blog