luni, 11 februarie 2013

Cincizeci de umbre descatusate – E.L. James


Aseara am terminat cel de-al treilea volum al trilogiei Fifty Shades. Daca al doilea volum reusise sa ma faca sa gandesc ca trilogia asta a meritat citita, al treilea volum m-a adus la realitate si mi-a demonstrat ca poti strica foarte repede si foarte usor un lucru bun. Autoarea, in dorinta de a elogia si mai mult dragostea dintre cei doi eroi principali, Christian si Anastasia, da cu batul in balta si nu reuseste decat sa plictiseasca. Cu o ultima "zvacnire" incearca sa faca povestea mai interesanta, dandu-i o tenta politista, dar alegerea asta se dovedeste a fi una neinspirata. Pur si simplu toate se bat cap in cap si nu pot forma un intreg. Era mai bine daca povestea se termina la al doilea volum.
Poate am fost eu prea dornica sa aflu finalul sau poate asteptarile mele au fost prea mari, nu stiu. Cert este ca acest volum m-a plictisit groaznic. Mi s-a parut o carte ...

Citit continuarea aici: http://www.elady.ro/articole/Divertisment/Cincizeci-de-umbre-descatusate-de-E-L-James.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole din acest blog