luni, 25 februarie 2013

Pierdut bucurie

Ofer gasitorului drept recompensa, toata stima si admiratia mea. Este vorba de bucuria de a trai, nu de micile bucurii care apar uneori pentru a insenina o zi mohorata. Este vorba de acea bucurie care te impiedica sa te plictisesti si care iti pune pe fata un zambet larg. Este vorba de bucuria de a te multumi cu ceea ce ai si de a nu mai ravni la chestii imposibile. Conform unui grup celebru de cercetatori americani, mi-am trait jumatate din viata. Ai crede ca pana acum mi-am schitat, macar in linii mari, daca nu in amanunt, un plan pentru a-mi trai viata in continuare. Ei bine, nu numai ca nu am nici un plan, dar uneori cred... 

 Continuarea o puteti citi aici: http://www.elady.ro/articole/Editorial/Pierdut-bucurie.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole din acest blog