vineri, 23 august 2013

File de jurnal - 8

Pentru astazi (data/ora) - 23 august 2013, ora 13.48

Afara ... este foarte frumos si foarte liniste pentru o zi de vineri. Dimineata acestei zile a fost perfecta: racoroasa, gri si proaspata ♥ M-a umplut de energie!

Mă gândesc ... la copilul si la sotul meu care sunt plecati departe de mine. Mi-e foarte dor de ei!

Invatam ...  ca trebuie sa spunem NU atunci cand este momentul. Astfel scapam de o gramada de neplaceri.

Sunt recunoscătoare pentru ... amintirile pretioase care-mi pun zambetul pe fata.

Din bucătărie ... Frigarui de pui (marinat cu lamaie si usturoi) cu ardei si ceapa, cu sos crud de dovlecel cu busuioc ♥

Cu ce sunt imbracata ... tricou marinaresc cu dungi albe si bleu, bantaloni de blug pana la genunchi, papuci albi din piele, fara accesorii.

Citesc ... O zi - David Nicholls .

Ceea ce astept (sper) ... Sper sa fie vreme buna maine, la Zilele Medievale de la Sibiu.

Ce mai mesteresc ... mai nimic. Am luat o pauza. Cam lunga pauza asta!

Ascult ... muzica de pe Youtube. Mi-am facut liste diferite, pentru stari diferite. Azi sunt melancolica.

În casa ... este racoare si bine. De maine va fi iar pustiu, dar ma consolez la gandul ca peste doua saptamani imi vine copilul acasa.

Unul dintre lucrurile mele preferate ... cafeaua facuta de sotul meu ♥♥♥ Nu stiu ce-i face si ce-i descanta, dar mie nu-mi iese niciodata asa buna, chiar daca folosesc aceleasi ingrediente.

Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... sa termin de citit cartea inceputa inca de saptamana trecuta, sa vad macar trei filme si sa colind in Sibiul Medieval. Poate ajung si la Raul Sadului.

Melodia preferata momentan...Enigma - Principles Of Lust   ♥♥♥

Ultimul film vazut... Silver Linings Playbook - o poveste sensibila, romantica si incalcita.

Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împărtășesc:




Idee preluata de la Corcodusa


Mai participa la acest proiect:

10 comentarii:

  1. Cred ca rezultatele diferite din aceleasi ingrediente si tehnici nu dovedesc decat ca-s esentiale sentimentele cu care se intampla "gatitu". Eu pregatesc toate cele cu mare bucurie, dar n-au niciodata gustul celor ale mamei or bunicii. Chiar ma amuzam cu bunica mea ca desi am facut tot ce mi-o zis nici macar pastaile fierte in apa chioara nu mi-o iesit macar apropiate de gustul celor ce le facea ea cand era in putere:)
    Uf, io abia asteptam accesoriile:) Aoleu, tre sa fug, nu-mi iese poseta si pace!
    Sa-ti fie sfarsitul de saptamana minunat, programul asa ti-l dezvaluie:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am ras cu pofta de pastaile tale :)) Exact asa mi se intampla si mie si ma oftic ca nu-mi iese ca a lui, pentru ca acum, cand este el plecat, tare mai duc dorul la cafeaua aia :D Cand vine acasa il pun sa-mi faca 10 cafele, sa recuperez :))
      Spor la treburi si zile senine iti urez draga mea! :*

      Ștergere
    2. Episodul 9 sper sa fie pe drum:) Iti scriu luni-marti epistola de joi:) Sa-ti fie sfarsitul de saptamana si inceputul urmator senine.

      Ștergere
    3. Maria, am si uitat ca azi e vineri :D Scriu fila 9 imediat!

      Ștergere
  2. Ce frumos trebuie sa fie la Sibiu.Lampa e tare trista...Si eu ascult muzica iar si iar si iar...doar ca ma tine uneori cu lunile:), dar apoi nu prea mai revin la piesa/piese.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anca, mie nu mi se pare trista lampa :) Cat despre muzica... Este singura constanta in viata mea :D

      Ștergere
  3. Ei... Nici nu ai sa simti cum trece timpul pana iti vin inapoi copilul si sotul, ai sa vezi !
    Ce idee grozava cu figurinele langa lampa aceea! Simpla, dar grozava.
    Saptamana usoara, sa zboare iute ca vantul si ca gandul, ca in povesti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos Zina! Cu asa incurajari, mai ca-mi vine sa gandesc pozitiv :D
      Saptamana frumoasa si tie!

      Ștergere
  4. Frumos! Îmi place fila ta de jurnal!:)
    Acum dau "Bravo!".:))

    RăspundețiȘtergere

Cele mai citite articole din acest blog