vineri, 16 august 2013

File de jurnal - 7

Pentru astazi (data/ora) - 16 august 2013, ora 12.21

Afara ... este inorat, nu foarte cald si lume multa. O zi perfecta pentru plimbare?

Mă gândesc ... la mini-excursia ce o planuim pentru maine la muzeul Astra din Sibiu.

Invatam ...  ca trebuie sa ne camuflam bine sentimentele daca nu vrem sa fim gresit intelesi.

Sunt recunoscătoare pentru ... ziua minunata de ieri. Cumparaturi matinale, gogosi pentru prieteni si adunarea de oameni veseli care au colorat seara.

Din bucătărie ... Pui cu dovlecel la cuptor ♥

Cu ce sunt imbracata ... tricou roz deschis, fusta lunga din panza neagra, eternii papuci comozi, cercei micuti cu piatra azurie, colier cu fluturasi din sticla albastra.

Citesc ... O zi - David Nicholls .

Ceea ce astept (sper) ... Un colet cu ceva carticele de la un anticariat.

Ce mai mesteresc ... mai nimic. Am luat o pauza.

Ascult ... reclame date la maxim! Mama lui de televizor de la terasa!

În casa ... este liniste si pustiu. Nu-mi vine sa ma mai duc acasa.

Unul dintre lucrurile mele preferate ... ardeii umpluti, cu sos dulce de macese ♥♥♥

Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... citit, filme, poate o excursie la muzeul Astra din Sibiu.

Melodia preferata momentan...Mariah Carey ft Whitney Houston - When You Believe   ♥♥♥

Ultimul film vazut... The Three Musketeers - o poveste veche readusa la lumina si reconstituita dupa noua moda.

Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împărtășesc:




Idee preluata de la Corcodusa


Mai participa la acest proiect:

5 comentarii:

  1. Cum se fac ardeii acestia? Si sosul de maciese e ca gemul de maciese? M-a intrigat asocierea...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anca, ardeii umpluti se fac normal, adica se umplu ardeii cu pasta de carne+orez+pasta de tomate+condimente dupa gust. Sosul se face asa: in cateva linguri de ulei se caleste la foc mic o lingura de faina. Cand faina si-a schimbat usor culoarea, se adauga pasta de macese pana se formeaza un sos. Se potriveste gustul cu sare si piper si gata. Sosul iese dulce, iar alaturi de ardeii umpluti este o nebunie ♥

      Ștergere
  2. Florile astea habar n-aveam ca se numesc dalii. Le-am vazut de dimineata in piata s-am intrebat:) Abia astept sa ne povestesti despre carte,pare cu final fericit, deci nu taman pe gusturile mele:)) Am si eu ardei umpluti, o parte i-am congelat pentru cand o sa mai vie pofte si n-o sa fie chef de gatit. Zilele trecute am fost dupa multi ani intr-un muzeu, la Focsani. De etnografie, mi-o placut grozav, era plin de casute albe din lut cu prispe tocite, exact cum imi visez io! Sa ai o saptamana roza!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maria, cartea asta asteapta sa o citesc de doi ani :P Deci nu cred ca este nici pe gustul meu. Mi-am pus insa in cap s-o termin saptamana asta :D O sa-ti zic ce-am inteles din ea :D

      Ștergere

Cele mai citite articole din acest blog