vineri, 30 august 2013

File de jurnal - 9

Pentru astazi (data/ora) - 30 august 2013, ora 15:56

Afara ... este inca soare, dar nu mai are puterea de alta data. Am impresia ca toamna isi intra in drepturi.

Mă gândesc ... ca vara asta a trecut atat de repede incat nici nu-mi aduc aminte de ea.

Invatam ...  ca este bine uneori sa renuntam la inhibitii si sa invatam lucruri noi.

Sunt recunoscătoare pentru ... dimineata rece care m-a readus la viata dupa un somn agitat si obositor.

Din bucătărie ... se lasa cu torturi si cu n-spe feluri de aperitive nastrusnice pentru doua aniversari de duminica. Sper sa fac fata!

Cu ce sunt imbracata ... pantalon capri bej, tricou mulat alb cu maneca trei sferturi, esarfa lunga si lata roz aprins cu cercuri verzi infasurata in jurul gatului, tenisi roz (de care sunt foarte mandra! ♥), inel cu flori (o sa-l vedeti mai jos) si cercei aramii cu pietricele tot aramii, in forma de aripa.

Citesc ... Prin lume, spre mine - Iunia Pasca .

Ceea ce astept (sper) ... Astept sa treaca ultima ora lucratoare din aceasta saptamana, sa ma pot duce la Zilele Tineretului Mediesan.

Ce mai mesteresc ... mai nimic. Am luat o pauza. Cam lunga pauza asta!

Ascult ... muzica de pe Youtube. Mi-am facut liste diferite, pentru stari diferite. Azi sunt linistita.

În casa ... este foarte liniste. Mai bine stau afara!

Unul dintre lucrurile mele preferate ... culoarea mov ♥♥♥

Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... o sa fiu foarte ocupata cu cele doua aniversari la care am fost invitata sa fac tortul si aperitivele. In plus mai am un interviu pentru un tort de majorat pentru mijlocul lui septembrie.

Melodia preferata momentan...Kelly Clarkson - Because of You  ♥♥♥

Ultimul film vazut... In Darkness - un film tulburator si sensibil .

Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împărtășesc:


Noua mea dragoste ♥

Idee preluata de la Corcodusa


Mai participa la acest proiect:

2 comentarii:

  1. Draga mea, felicitari celor care se sarbatoresc azi, iar tie: spor la treaba !
    Inelul e frumos, dar mi-a placut mai mult ornamentul de pe manichiura, foarte discret, intrutotul pe gustul meu.
    Duminica placuta, Cristina !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zina, sa ma scuzi ca nu am raspuns pana acum, dar am fost in concediu.
      Spor la treaba am avut, si asta si pentru ca mi-ai trimis un gand bun pentru care multumesc frumos :*
      Iti doresc o zi minunata!

      Ștergere

Cele mai citite articole din acest blog