duminică, 15 septembrie 2013

File de jurnal - 10

Pentru astazi (data/ora) - 15 septembrie 2013, ora 13:54

Afara ... este racoare bine si cerul este gri. Din cand in cand o raza firava de soare razbate prin perdeaua mohorata a norilor si incearca sa lupte cu raceala cu care este primita.

Mă gândesc ... ca trebuie sa dau de carnet si sa-mi cumpar masina. Chiar daca pana acum m-am descurcat onorabil si fara, viitorul ma obliga sa fac aceasta investitie.

Invatam ...  ca viata este cu adevarat scurta si ca noi inca nu realizam asta decat cand este prea tarziu.

Sunt recunoscătoare pentru ... ca s-a inventat telefonul!!! Cum as fi aflat vesti rapid de la cel drag plecat atat de departe?

Din bucătărie ... miroase a ciorba deasa de toamna si a compot de pere. Am reusit sa umplu doua rafturi din camara cu borcane pline de bunatati de sezon si am reorganizat "raftuletul" de condimente. Daca mi-ar fi spalat cineva si aragazul, totul ar fi fost perfect.

Cu ce sunt imbracata ... pantalon de trening bleumarin, tricou turcoaz, sosete cu dungi gri si roz - o adevarata revolutie a modei!

Citesc ... Prin lume, spre mine - Iunia Pasca . Inca nu am terminat-o si imi place sa o lalai si sa o rumeg timp indelungat. Fata asta si-a facut viata asa cum a vrut si nu a asteptat sa-i cada norocul din cer, plangandu-se intre timp ca viata trece fara rost pe langa ea. Chiar merita citita in tihna!

Ceea ce astept (sper) ... Sper sa-mi duc la final toate planurile pentru acest an. Mi-a priit 2013 si vreau sa profit cat se poate de pe urma lui.

Ce mai mesteresc ... Imi dau seama ca acest aspect a fost lasat de izbeliste, dar nu regret asta pentru ca timpul mi-a fost foarte ocupat cu alte placeri.

Ascult ... televizorul in fundal, dat la minim. As putea sa-l opresc, nu?

În casa ... este liniste si placut. Junioara e la calculator, la desene, eu sunt la laptop pe jos, iar televizorul merge numai ca sa consumam curent. Halal om resposabil mai sunt si eu!

Unul dintre lucrurile mele preferate ... sa scriu ♥♥♥

Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... Aproape a trecut sfarsitul asta de saptamana, deci prea tarziu pentru planuri.

Melodia preferata momentan... Miroase a dragoste de-o vara - Viky Red ♥♥♥

Ultimul film vazut... Jade Warrior - un pic ciudat, un pic trist, un pic greu de inteles.

Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împărtășesc:


O minune mica

Idee preluata de la Corcodusa


Mai participa la acest proiect:

6 comentarii:

  1. ..şi eu particip :)
    Foarte frumoasă filă de jurnal... Compot de pere, bunătaţi de sezon, mmmm... Dulceaţă?
    Duminică cât mai frumoasă în continuare! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ehe, se mareste lista :D O modific data viitoare :D
      Am facut si dulceata, dar de ardei iute :D
      Zi frumoasa iti doresc si eu tie si-ti multumesc pentru vizita!

      Ștergere
  2. Bafta la examenul de permis. Iti ofera o oarecare independenta masina personala, chiar daca nu e eco friendly sa avem fiecare masina lui. Si mie imi plac mult de tot bebelusii acestia de fimo, cand am botezat am avut unul la lumanare, mi-a placut asa de muuult ca voiam sa-l pastrez pentru mine:D. Si eu ma imbrac de la aceasi casa de moda, ma intreb ce fac doamnele acelea impecabile din filme, cum fac si daca se simt confortabil in pantofi si cu bluze de matase pe ele. Din pacate ele pierd toate culorile, toti ciorapii si toti papucii de casa haiosi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Anca! Sa dea Dumnezeu sa-mi duc la capat toate planurile!
    Bebelusii sunt superbi si mereu raman muta de uimire in fata pozelor ce-i arata in toata splendoarea lor :D
    Moda "comod si aiurea asortat" iti da o stare de bine si confort care bate la fund orice bluza fitoasa de matase scumpa :D Nu le invidiez pe doamnele care umbla gatite tot timpul pentru ca sunt singura ca nu sunt fericite cu adevarat.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce de lumina in fila ta inceputa rece pe fundal gri, Crisa! Astept scrierea despre carte, poate o caut. Uf, ce bebe minunat! Mi-ar trebui si mie pentru livrat miercuri dimineata doi mititei d'astia! Sa-ti fie saptamana senina si gandurile line!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maria, duminica trecuta a fost una lenesa si calma. Tare mi-a mai placut! Cat despre mititel, pot sa spun ca este o minune mica, o dovada de migala neinteleasa.
      Sarut mana pentru urare!

      Ștergere

Cele mai citite articole din acest blog