joi, 19 septembrie 2013

Colectia mea de rujuri


Daca tot v-am marturisit ca am o mica obsesie pentru oja, atunci este cazul sa ies la iveala si cu cea de-a doua mica obsesie: RUJUL. Ei bine, asta eeste o obsesie chiar mica pentru ca imi plac doar rujurile rosii si aprinse, prin urmare nu cumpar alte culori.
Pana acum numar in mica mea colectie 7 rujuri colorate puternic si cu ajutorul carora arat machiata, chiar daca nu port altceva pe fata. Ma ajuta si genele mele negre, dese, lungi si naturale, care fac inutila folosirea de culoare la ochi. Deci, sunt o norocoasa!


Aproape toate rujurile sunt de la Avon. De ce? Pentru ca mi-au placut culorile, pentru ca au preturi bune si pentru ca sunt de calitate. In plus, ma scutesc de moaca acra a vanzatoarei care considera ca o torturez daca o rog sa-mi arate mai mult de trei rujuri.
Chiar daca colectia mea de rujuri este predominanta Avon, vreau sa precizez ca asta este doar o intamplare si ca daca as avea alte locuri din care sa cumpar, probabil as fi avut o colectie mai pestrita ca si firme.
Incep cu parada rujurilor, iar la sfarsit postez doua poze (cu soare si fara soare) sa va faceti o idee cum arata pe buze.

Cel mai "altfel decat obisnuiesc" ruj pe care il detin este Chic Nude. Are o culoare frumoasa si este perfect pentru zilele in care nu vreau sa ies in evidenta prea tare.




Al doilea ruj are o culoare de care m-am indragostit la prima vedere si se numeste Caressing Coral. Mi-ar fi placut sa fie asa aprins si pe buze, dar merge si asa. Este un ruj foarte purtat de mine in vara asta ♥



Al treilea ruj este primit cadou de la mama. De firma Baolishi nu am auzit pana acum, dar rujul asta este foarte frumos, tine foarte mult, este foarte pigmentat si este si aromat ♥ Eu detin nuanta nr.28




Trecem la rujul nr.4: Poppy Love. Arat intr-un mare fel cu rujul asta pe buze ♥ O alta dragoste la prima vedere ♥ Nu-si pierde din puterea culorii cand este aplicat pe buze!



Rujul nr.5 este Make Out Red ♥ Este o suberba nuanta de rosu, cu ajutorul careia par sofisticata si pretioasa. Il port mai mult seara si la ocazii speciale.




Am ajuns la rujul cel mai rosu: Eternal Flame ♥♥♥ Rujul asta a fost primul! Cu rujul asta am realizat eu cat de bine imi sta cu rujuri aprinse la culoare si purtand rujul asta am primit cele mai multe complimente. Va dati seama deci cat il iubesc ♥♥♥
Este un ruj persistent si foarte pigmentat.



Ultimul, dar nu cel din urma, este Drawn To You ♥ Are o culoare placuta si este destul de pigmentat. Insenineaza perfect o zi in care simt ca nu am chef de nimic, prin urmare merita sa se afle in colectia mea.



Si acum poze de grup!
Prima poza este fara soare, iar a doua este cu soare.



Lina orizontala de sus este Chic Nude.
Liniile verticale, de la stanga la dreapta pozei
1. Caressing Coral
2. Baolishi nr.28
3. Poppy Love
4. Make Out Red
5. Eternal Flame
6. Drawn To You




Ei, care va place cel mai mult?

4 comentarii:

  1. De ce nu mi le-ai aratat si mie ca doua erau deja ale melee! :)) Aida

    RăspundețiȘtergere
  2. Citisem undeva ca de nu poti iesi din casa cu unghii rosii nu stiu de care muiere esti, chiar nu-mi mai amintesc:)) M-am dus, m-am dat, cand sa ies pe usa mi le-am sters. Oricum, nu-mi mai aminteam de care muiere nu-s:)) Dara cu buze d'astea:)) Io nu am niciun ruj, da-mi place ala orizontalu mult, cu el votez!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici nu ma asteptam sa alegi altul :P
    Da cu unghiile rosii ce ai? Ha? Avem nevoie de rosu in viata noastra, iar cui nu-i place, inseamna ca nu traieste. Deci, mai comenteaza cineva ceva? :D

    RăspundețiȘtergere

Cele mai citite articole din acest blog