vineri, 20 decembrie 2013

File de jurnal - 22

Pentru astazi (data/ora) - 20 decembrie 2013, ora 16:18

 Afara ... este aproape intuneric. Nu este foarte frig, dar nici cald nu este. Este o zi linistita, care a trecut destul de repede pana la ora asta.

 Mă gândesc ... la surorile mele imprastiate prin toata lumea. Tare mi-ar fi placut sa vina acasa de sarbatori!

 Invatam ... ca este foarte simplu sa traim frumos si ca nu avem motive sa ne complicam viata.

 Sunt recunoscătoare pentru ... locul meu de munca! Tare-mi place ceea ce fac ♥

 Din bucătărie ... Aseara am facut negresa, un tort si saratele. Saratelele sunt pentru noi, iar negresa si tortul sunt pentru petrecerea de Craciun organizata in seara de firma la care lucrez. Urmeaza zile pline la bucatarie!

 Cu ce sunt imbracata ... blugi indigo, maleta cu guler larg ce atarna pe umeri, ghetute din piele cafenii si cercei in forma de fulgi de zapada, argintii.

 Citesc ... Jocurile Foamei  - Suzanne Collins - volumul III. Am terminat al doilea volum foarte repede si trebuie sa recunosc ca m-a lasat in suspans. Abia astept sa vad ce se mai intampla!

 Ceea ce astept (sper) ... Sper sa avem sarbatori frumoase si vesele!

 Ce mai mesteresc ... O mica surpriza pufoasa, despre care nu pot zice nimic deocamdata pentru ca destinatara imi citeste blogul :D

 Ascult ... focul din soba. Azi nu am simtit nevoia sa ascult muzica si m-am bucurat de liniste.

 În casa ... este tare bine si frumos!♥ 

 Unul dintre lucrurile mele preferate ... rujul rosu ♥♥♥

 Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... Pentru ca suntem asa aproape de sarbatori, nu am facut planuri speciale pentru sfarsitul asta de saptamana. O sa ne lasam dusi de val.

 Melodia preferata momentan...Nici saptamana asta nu am obsesii muzicale.

 Ultimul film vazut... Saptamana asta nu am vizionat nici un film.

 Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împărtășesc:




Idee preluata de la Corcodusa


Mai participa la acest proiect:

6 comentarii:

  1. Ce frumoasa e imaginea. Ma gindesc ca sint de mincare casutele! Nici eu nu m-am mai uitat demult la un film si nici de muzica nu am avut timp. Poate in minivacanta de Craciun. Abia astept sa vad ce mesteresti! Week-end linistit iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos pentru vizita!
      Da, casutele sunt din turta dulce si sunt comestibile :D
      In mod ciudat, in ultima perioada am preferat sa citesc in defavoarea muzicii si a filmelor, dar acest lucru nu pot sa spun ca ma intristeaza, dimpotriva :D Sper sa citesc cat mai mult in mini-vacanta asta :D

      Ștergere
  2. Cât mă bucur pentru tine! Foarte rar aud pe cine că este recunoscător pentru locul de muncă pe care-l are!!! Tare mult aş vrea să pot spune şi eu asta :(
    Focul în sobă... altă bucurie! Iar fotografia aleasă e încântătoare...
    Draga mea Cristina, tare bine mi-a făcut jurnalul tău. Mulţumesc pentru acest dar (de Ajun) :)
    Sărbători cu multă bucurie îşi doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anastasia, cred ca sunt cu adevarat norocoasa si pentru asta sunt chiar recunoscatoare :D
      Ma bucur ca ti-am adus un zambet cu fila mea de jurnal si-ti multumesc pentru ca ma citesti!
      Sarbatori linistite si vesele iti doresc si cat mai mai multe dorinte implinite! :*

      Ștergere
  3. Si mie imi place rujul rosu ! ;)

    Frumoas[ si dulce imagine ai ales pentru azi. Se potriveste bine cu zgomotul focului in soba si cu pufosenia la care lucrezi.


    Sarbatori fericite, Cristina ! Sa fii sanatoasa si sa ai numai bucurii !

    RăspundețiȘtergere

Cele mai citite articole din acest blog