luni, 30 decembrie 2013

File de jurnal - 23

Pentru astazi (data/ora) - 30 decembrie 2013, ora 10:29

 Afara ... este soare, dar frig. Ultimele zile au fost foarte calduroase, cu temperaturi de 13 grade!!! Nici nu zici ca este decembrie! Zapada nu am avut mai deloc si daca o tine tot asa, in curand vor inflori pomii.

 Mă gândesc ... la Revelionul ce bate la usa si la anul ce a trecut. Chiar daca nu promitea a fi un an bun, s-a dovedit ca ne-am inselat. Imi doresc ca 2014 sa fie macar la fel de bun ca 2013!

 Invatam ... aparentele sunt inselatoare si calcam cu prea mare incredere pe nisipuri miscatoare.

 Sunt recunoscătoare pentru ... familia mea minunata ♥

 Din bucătărie ... Cornulete cu rahat, cozonac, salata de legume cu maioneza, tocanita de pui si ciorbica de legume. Ieri ne-a facut junioara budinca de cozonac si tare bun a fost azi la cafea ♥

 Cu ce sunt imbracata ... blugi albastri, maleta bleumarine, colier argintiu lung, cu pandativ mare in forma de cap de tigru, ghetute din piele cafenii.

 Citesc ... Am revenit la Prin lume, Spre mine - Iunia Pasca. Mi se pare foarte potrivita pentru perioada asta ♥

 Ceea ce astept (sper) ... Sper sa avem parte de un an nou bun si vesel!

 Ce mai mesteresc ... Sunt in vacanta! In afara de mancare si cumparaturi, nimic altceva nu am in program.

 Ascult ... zgomotul de pe strada. Strazile sunt pline de oameni, iar febra cumparaturilor a ajuns la punctul ei culminant. Toata lumea cheltuie si se incarca mai mult de cat poate duce.

 În casa ... este tare bine si frumos!♥ Miroase a budinca de cozonac si cafea ♥

 Unul dintre lucrurile mele preferate ... Sa-i gasesc junioarei tot felul de proiecte dragute ♥♥♥

 Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... Vorbim deja de anul 2014 si nu simt nevoia sa planific de pe-acum ce voi face atunci.

 Melodia preferata momentan.... Corul EVLOGHIA - Colind "Toata obstea crestineasca" ♥

 Ultimul film vazut... Nu am avut dispozitia necesara pentru filme. Am incercat sa vad The Bridges of Madison County si nu m-a prins deloc, prin urmare l-am abandonat inainte de jumatate.

 Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împărtășesc:




Idee preluata de la Corcodusa


Mai participa la acest proiect:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole din acest blog