miercuri, 18 decembrie 2013

Bradutii nostri neconventionali


Anul acesta mi-am dorit un bradut care sa ocupe mai putin loc, deoarece apartamentul nostru este destul de mic si nu prea dispunem de mult loc liber.
Pentru ca am fost fascinata de pozele minunate gasite pe Pinterest, am hotarat ca un bradut neconventional este exact ce-mi trebuie. De la dorinta pana la atarnarea bradutului pe perete nu au mai fost decat vreo 3 ore, timp in care sotul meu cel indemanatic a realizat ceea ce vedeti in poze.


Steluta am cumparat-o de la un magazin cu preturi reduse si a costat 3.99 lei.


Junioara a decupat cu mare rabdare fulgusori din hartie, pe care i-am lipit apoi pe bradutul de lemn. Si pentru ca este fan culoarea roz, nu se putea sa nu avem macar un fulg roz.


Am cumparat o instalatie de brad cu 100 de becuri albe si am montat-o pe spatele bradutului, astfel incat sa nu se vada firele la suprafata.
Rezultatul final:




Nu ma intrebati cum am obtinut pozele astea cu lumini care sclipesc, pentru ca n-as stii sa va raspund. Am incarcat pozele pe Picasa cu cateva zile in urma si azi am avut placuta surpriza sa vad ca unele poze sunt dublate si au acest efect sclipitor ♥
Tare iubesc bradutul asta! A iesit exact asa cum l-am dorit si pentru asta multumesc familiei mele minunate, care nu se sperie de ideile mele crete si imi fac mereu pe plac. ♥


Bineinteles ca nu se putea sa nu facem un bradut si in camera junioarei!
Cu ajutorul unei instalatii de brad cu becuri multicolore, cateva ornamente din lemn si doua bucati de beteala, am transformat usa de la camera ei in bradut de Craciun.
Si acesta a iesit foarte frumos si junioarei tare-i place ♥







Bineinteles ca si la birou am tot bradut neconventional! ♥
Realizat tot de sotul meu, acest bradut simplu si frumos arata minunat atat ziua cat si seara. ♥ Am ales sa-l impodobesc doar cu o instalatie mai speciala, cu stelute din lemn impletit.


Pe biroul meu troneaza un bradut facut dintr-o revista.


 Ei, ce ziceti de bradutii nostri speciali? Va plac? V-am inspirat?


12 comentarii:

  1. Foarte draguti bradutii !
    Felicitari !
    Sarbatori fericite !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Lia! :)
      Sarbatori frumoase si vesele iti doresc si eu tie! :D

      Ștergere
  2. Foarte faine ideile. Asa imi place cand intalnesc oameni pasionati si indemanatici.

    RăspundețiȘtergere
  3. Oi, mama! Is de poveste toti 3. Si lu Picasa ala i s-o parut magici:)) Io mesteresc prin bucatarie cu ceasurile si din cand in cand ma duc in vizita la bradutu luminos din sufragerie. Luminitile alea care "clipocesc" in intuneric prezinta pentru mine si amu aceeasi surpriza si bucurie ca-n copilarie. Stiam io ca trebe insistat sa ni--i publici:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maria, ma bucur tare ca-ti plac bradutii nostri :D Poate la anu faci si tu unul la fel :D
      Sper ca a fost bine la examen! Astept vesti! :*

      Ștergere
  4. Nu pot sa cred cite idei iti mai trec prin cap!!!! Si nu apreciez ideile cit apreciez faptul ca le si pui in practica! Uite asta-mi place mie la tine! Chiar ca Picasa a ramas uimita si s-a gindit sa-ti faca o bucurie! Sint absolut minunati!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! :D
      Ideile vin usor cand ai atatea surse de inspiratie :D

      Ștergere
  5. Arata minunat bradutii! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere

Cele mai citite articole din acest blog