vineri, 9 august 2013

File de jurnal - 6

Pentru astazi (data/ora) - 9 august 2013, ora 10.31

Afara ... este foarte cald si galagie! Urla muzica in difuzoarele terasei de langa biroul meu si m-am saturat de ea ca de mere acre! Abia astept sa vina toamna si sa inchida terasa!

Mă gândesc ... la sora mea care trebuia sa ajunga in tara si inca nu a ajuns. Imi fac griji si nu pot lua legatura cu ea nici la telefon.

Invatam ...  de mici ca oamenii sunt rai si ca rautatea gratuita este ceva normal in societatea in care traim. Ce bine ar fi fost sa invatam sa fim toleranti si intelegatori!

Sunt recunoscătoare pentru ... somnul bun si adanc ce mi-a fost daruit noaptea trecuta. Sa fi fost o consecinta a orei petrecuta pe inserat citind in parc?

Din bucătărie ... Am descoprit o reteta de negresa la microunde si sunt indragostita de ea! Ce buna este langa o cana cu lapte rece!

Cu ce sunt imbracata ... pantalon scurt de blugi, tricou rosu cu mesajul " Always do it in the best way", agrafa cu fluturas in breton si vesnicii papuci comozi de piele.

Citesc ... Editie speciala - romanul tabu.

Ceea ce astept (sper) ... sa primesc cat mai repede mesaj de la sora mea. Of, ce griji imi fac!

Ce mai mesteresc ... mai nimic. Am luat o pauza.

Ascult ... reclame date la maxim! Mama lui de televizor de la terasa!

În casa ... este liniste si curat. Ieri am reusit sa dau cu aspiratorul in bucatarie si pe hol. Tot scap eu de covoarele astea!

Unul dintre lucrurile mele preferate ... ciocolata amaruie ♥♥♥

Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... un tur pe la magazinele second hand, ca nu am mai fost de mult.

Melodia preferata momentan... Adele - Set Fire To The Rain  ♥♥♥

Ultimul film vazut... The Decoy Bride - un film usurel, cu un final care mi-a placut mult. " Un capitol poate fi o carte."

Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împărtășesc:



Idee preluata de la Corcodusa


Mai participa la acest proiect:

6 comentarii:

  1. Se anunta zile frumoase soroase:)
    Doamna de la curs povestea ieri cu tristete, chiar am sa o intreb cati ani are, vro 60,ca un om cu bun simt care-i apare-n cale i se pare extraterestru si ca nesimtirea-i normalitatea pe care-o primeste senin. M-a durut groaznic, eu vad inca "nesimtirea" ca exceptie.
    Aseara era un cer atat de steluros ca de nu adormeam bustean ma mutam pe balcon sa dorm si io sub ceru liber:)
    Am citit postarea ta ca pe o dedicatie, asa ca o asteptam eu mult si-ti multumesc:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maria, foarte greu gasesti in cale oameni cu suflet bun :( Copii sunt rai si cruzi, iar cel mai dureros este ca nici parintii si nici profesorii nu reusesc sa-i modeleze intr-un exemplu frumos, prin urmare cresc si devin adulti rai si cruzi :( Lipsa totala de respect, nesimtire cat cuprinde si totala nepasare - cam astea sunt acum la moda. Unde sunt cei 7 ani de acasa?
      Si eu am dormit bustean noaptea trecuta :D
      Iti doresc o zi asa cum ti-o doresti tu! :*

      Ștergere
  2. Sper ca pana la ora asta ai vorbit cu sora ta si totul este in regula. Eu am fost invatata de mica ...ca oamenii sunt buni si minunati si frumosi, inca mai cred asta, doar ca suntem frustrati si raniti si neputinciosi si ca ne razvratim aruncand un pic de "rahat" in jurul nostru, daca am putea sa "Always do it in the best way"...Da toleranti nu prea am invatat sa fim, nu vorbesc de cei diferiti de noi, ci, sa fim toleranti cu cei mai slabi, mai neciopliti, mai inceti... Un week-end de vis sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anca, pana la urma sora mea a ajuns cu bine, dar cu foarte mare intarziere :)
      Multumesc pentru urari!!!

      Ștergere
  3. Toleranti, intelegatori si grijulii unii fata de ceilalti... Poate in alta viata ! :D
    Duminica placuta, Cristina !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zina, de ce sa ne pierdem speranta? :D
      Saptamana buna iti doresc!

      Ștergere

Cele mai citite articole din acest blog