luni, 25 martie 2013

Va multumesc !

Datorita celor care au comentat la cele doua recenzii din cadrul campaniei vALLuntar, am reusit sa strang 76 de comentarii ce vor fi contorizate. MULTUMESC!
Datorita voua voi planta in orasul meu 5 pomisori. MULTUMESC!
Voi lasa la o parte nemultumirea cu care m-am intristat in ultimele zile, cand am vazut cata lipsa de interes este in randul bloggerilor. Toti asteapta sa le fie comentate recenziile, dar ei comenteaza doar la doua-trei recenzii, uitand ca fiecare comentariu conteaza. Voi fi multumita insa la gandul ca datorita comentariilor mele vor mai fi plantati undeva in tara inca 14 pomisori pe putin.
Datorita acestei campanii am acum o lista luuuunga de carti pe care imi doresc sa le citesc in viitorul apropiat.  Abia astept sa fac noi achizitii de carte!
Si ca sa nu vaduvesc aceasta postare de multumire de o poza frumoasa, iaca si poza, cu dedicatie pentru toti comentatorii:


VA MULTUMESC!!!

8 comentarii:

  1. Si pentru ca eu inca sunt obisnuita sa comentez spun asa:
    1. Felicitari !
    2. Carti de citit gasesti la biblioteca, cu 20% de la Editura All, incepand cu 1 aprilie.
    3. Ce nu gasesti si vrei, poti imprumuta de la biblioteca sau de la mine.
    4. Cand citesti, fa recenzia si trimite-mi link. Mai schimbam opinii.
    5. Ne vedem la plantat.

    RăspundețiȘtergere
  2. 1. Multumesc Antonela!
    2. Asta este o veste foarte buna :D
    3. Asta e bine de tinut minte. E valabil si pentru tine :)
    4. Asa voi face :D
    5. Bineintales :D

    RăspundețiȘtergere
  3. 4* Cand citesti, fa recenzia si posteaz-o:))
    6.Tare frumos fu proiectu asta!
    7.Viorele de Parma si afara ninge, ninge, minunat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Maria, nu am uitat de Padurea norvegiana! Chiar daca a trecut ceva zile de cand am terminat-o, nu am vrut ca recenzia ei sa se piarda in proiectul cu pomisori :)
    Tare frumos a fost! Pacat ca nu exista implicare mai multa :)
    Viorelele sunt ale mele :D Iti pregatesc si tie un ghiveci pentru cand ne vom intalni :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici nu mi-o trecut prin cap Murakami! Completam ce-o scris Antonela. La prima citire pricepusem ca o zis de mail, amu vad ca si ea tot de publicat o scris. S-apoi, eu am verdictul tau la "Padurea norvegiana";)

      Ștergere
    2. Da, dar eu ma simt cu musca pe caciula, deci bat in retragere si vin cu mii si mii de scuze

      Ștergere
  5. Crisa, ce s-o-ntamplat cu ai tai copacei? C-am tot vazut pe la altii:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt bine merci langa un deal, la tara :D Inca nu am ajuns acolo sa le fac poze si de aceea nu am zis nimic de ei :) Sper sa ii pot arata in curand :)

      Ștergere

Cele mai citite articole din acest blog