marți, 8 iulie 2014

Reciclam resturile de creioane cerate


Aceasta a fost prima activitate bifata de pe lista de Activitati planificate pentru vacanta de vara - 2014.
Cine are copii, stie ca mereu raman o gramada de bucatele de creioane cerate dupa o partida de colorat. Pana acum le aruncam, dar acum am hotarat sa le adunam pe toate si sa le transformam in altfel de creioane colorate - creioane multicolore in forma de inimioare. Rezultatul? Cred ca se observa in poze cat de frumoase sunt inimioarele ♥♥♥
Pot reprezanta un cadou foarte frumos pentru un copil, iar copilasii care vor pregati aceste creioane se vor distra grozav.
Junioara mea a hotarat ca vrea creioane multicolore, dar se pot face creioane dintr-o singura culoare, trebuie doar sa sortati bucatelele de creioane cerate si sa folositi o singura culoare pentru un creionas special.

Procedeul este foarte simplu si avem nevoie doar de:
- bucatele de creioane cerate, de diferite culori, curatate de invelisul de hartie
- tava de silicon pentru briose sau forme individuale din silicon pentru briose

Bucatile mai mari de creioane cerate junioara le-a rupt in pucati mai mici. Prima data a incercat sa le taie cu un cutit, dar bucatelele sareau in toata bucataria. Cel mai bine se rup cu mana!


Dupa ce le-a rupt pe toate, le-a amestecat si le-a impartit in mod egal in fiecare forma din tava de silicon.


Pentru o mai buna manevrare, noi am pus tava de silicon intr-o tava din metal.
Tavile le-am bagat in cuptor, pe raftul de sus, la foc mediu, pentru aproximativ 10 minute. Bucatelele de creioane cerate s-au topit.
Cu grija, sa nu amestec culorile, am scos tava din cuptor si am lasat noile creioane sa se raceasca bine.


Noi am fost in parc, pentru a scapa de tentatia de a tot proba cand este ceara inchegata, asa ca am trecut la urmatorul pas abia dupa cateva ore bune.
Junioara a scos cu mare usurinta inimioarele de ceara din forme.



S-a bucurat mult cand a vazut cat de frumoase au iesit noile creioane de ceara ♥ Culorile sunt foarte vii si amestecarea lor s-a dovedit a fi o idee frumoasa ♥




Da, copii pot scrie cu ele smiley5204.gif Daca au nevoie de alta culoare, pur si simplu intorc creionul inimioara pe alta latura.



Sper ca v-am inspirat sa refolositi si voi capataiele de creioane cerate smiley5204.gif
Vacanta placuta in continuare!

2 comentarii:

  1. Pentru ca nu apare galbenu de confirmare sa scriu amu cat mai stiu ce mesaj se cherde:))) Tare faina inginerie, numa sa-i gasesc rostu la mine, ca io nu (mai) colorez:)))

    RăspundețiȘtergere

Cele mai citite articole din acest blog