duminică, 11 ianuarie 2015

File de jurnal - 59

Pentru astazi (data/ora) - 11 ianuarie 2015, ora 14:20

 Afara ... sunt 5 grade cu plus si stresinile caselor picura de zor. Zapada este acum murdara si apoasa, iar peisajul s-a inegrit si pare trist. Soarele a avut toata intentia sa apara de dimineata, insa a fost sabotat de nori.

 Mă gândesc ... ca trebuie sa-mi fac manichiura.

 Invat ... ca toate intentiile bune pot fi gresit interpretate.

 Sunt recunoscătoare ... pentru anul trecut, un an bun si plin de realizari ♥♥♥

 Din bucătărie .... Tocanita de pui cu ciuperci, tarta cu urda si aroma de lamaie - dukan, gogosi cu iaurt, salata de vinete cu maioneza.

 Cu ce sunt imbracata ...Egari rosii, bluzica cu maneca 3/4, cu dungulite in nuante de albastru, vesta de polar cu gri si roz, sosete mov si papuci de casa. Comod, de duminica smiley7027.gif

 Citesc ... Legaturi primejdioase (vol. 1 - Mana destinului) - Nora Roberts. Am ajuns la pagina 102.

 Vreau ... sa scap de lipsa de pofta pentru citit! Imediat suntem la mijlocul lunii ianuarie si eu am citit doar 25 pagini!

Ascult ..... Lampa lui Aladin

 În casa ... De multa vreme vroiam sa modific asezarea mobilei in camera junioarei, iar ieri am reusit sa facem acest lucru. Acum camera pare mult mai mare, mai luminoasa si mai calduroasa. ♥

Dieta... Cu mici scapari, mergem inainte.

 Unul dintre lucrurile mele preferate ... teatru radiofonic ♥♥♥

 Melodia preferata momentan... saptamana aceasta nu am obsesii muzicale.

 Noutati ... Ma bucur mult ca am reusit (in sfarsit!) sa schimbam asezarea mobilei in camera junioarei! Nu ne-a luat deloc mult timp si la sfarsit am fost incantati de rezultat. 
Am strans deja toate podoabele de Craciun si acum ma gandesc ca ne-am bucurat parca prea putin timp de ele. Am avut parte de sarbatori foarte frumoase si linistite, iar asta este o mare realizare ♥ 
Am reinceput sa-mi fac manichiura in mod constant. Mi-am cumparat doua pensule speciale pentru modele pe unghii si vreau sa le incerc cat de curand. 
Ma tot gandesc sa deschid pe acest blog o noua rubrica. Am cateva idei in minte, dar inca nu m-am hotarat la care sa ma opresc. 

 Ultimul film vazut ... Transformers: Age of Extinction - un fim tras de par, care ne-a plictisit la maxim. A luat nota 3 de la noi, dar nici pe IMDb nu are nota mare.

 Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împărtășesc:


Mai participa la acest proiect:
Idee preluata de la Corcodusa.

2 comentarii:

  1. Si io am dezpopotonat sambata bradu si cand mi-am dat seama ca parca-l mai vreau, am asternut globurile si amu am un brad far de podoabe s-un parchet plin de globuri:))) il tin macar 2 saptamani in faza asta:))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am strans totul in cutii si m-am resemnat. Nu mai au farmec dupa Boboteaza :)

      Ștergere

Cele mai citite articole din acest blog