miercuri, 3 iunie 2015

File de jurnal - 76

Pentru astazi (data/ora) - 03 iunie 2015, ora 17:05

 Afara ... este foarte cald si vantul adie usor, doar cat sa miste din neclintire frunzele copacilor. S-au tot anuntat ploi, dar pana acum nu s-au adeverit.

 Mă gândesc ... la lipsa mea de activitate de pe bloguri, in special de pe Cristina's World, si imi dau seama ca abia acum am inteles hotararea altor bloggeri care si-au intrerupt activitatea online fara niciun motiv aparent. Te cam seaca de energie si ajungi sa postezi doar de gura altora, nu mai simti placere si nici bucurie cand incerci ceva nou, tanjesti dupa zilele cand erai in plin avant si cand parca nu-ti ajungeau ingredientele pentru toate cate le vroiai facute. Nu asta mi-a fost intentia! Chiar imi place sa postez pe cele doua bloguri ale mele si intr-un fel ma simt furata de aceasta placere. Voi remedia acest lucru in curand!

Sunt recunoscatoare pentru ... sotul meu drag, care nu inceteaza sa ma surprinda foarte placut ♥♥♥

 Din bucătărie .... Aseara am facut un tort dukan cu crema caramel (cu lapte prins!) si un chec aperitiv, tot dukan, pentru dimineata asta si pachetel. Sotul meu a facut paine ♥♥♥

 Cu ce sunt imbracata ...Ca sa nu fiu mai prejos ca saptamana trecuta, cand am purtat rochie, azi am egari negri 3/4 cu magine de dantela, camasa cu trena (am cumparat o camasa lunga si larga de la un magazin second hand si am modifica-to), cu imprimeu in degrade de rosu si caramiziu, sandalute in barete cafea cu lapte. La urechi am stelute de mare argintii.

 Citesc ...  Adam si Evelyn - Ingo Schulze. Sunt la pagina 187.

 Ascult .... Europa FM

 În casa ... Sotul meu a fost ieri foarte harnic si a spalat geamurile de la balcon, geamul de la bucatarie, perdelele, a dat cu aspiratorul peste tot, a spalat deasupra un corp suspendat din bucatarie si a schimbat si chitul din jurul cazii. Sunt o norocoasa cu asa un sot harnic ♥♥♥ 

 Unul dintre lucrurile mele preferate ... sa pregatesc torturi pentru diferite evenimente  ♥♥♥

 Melodia preferata momentan.... fara obsesii muzicale saptamana asta.

 Recomandari.... 

 Noutati ... Au incoltit si semintele de leustean!!! Acum toate ghivecele au plantute verzi. Trebuie sa le fac o poza, ca tare dragute sunt ♥♥♥
    Vineri am fost la cumparaturi si m-am cadorisit cu o pereche de sandalute fara toc, de culoarea cafelei cu lapte. Sunt atat de comode si arata foarte frumos pe picior ♥♥♥ Cu ocazia asta mi-am colorat si unghiutele de la picioare.



    Saptamana trecuta mi-am cumparat de la Lidl un puzzle de 1000 piese cu doar 19.99 lei. Pandesc un astfel de puzzle, cu 1000 de piese (si mult mai scump!), de multa vreme, mai precis de la Sf. Nicolae, pe un site unde am vazut un model de care m-am indragostit, dar nu l-au mai primit pe stoc pana acum. Modelul al carei mandra posesoare sunt acum este un tablou cu un cal alb inaripat. Este si fluorescent, deci il voi putea admira si pe intuneric cand va fi gata. Initial am planuit sa-l asamblez pe masuta facuta de sotul meu pentru laptop, dar nu incape! Are 50 x 69 cm si singura suprafata de lucru gasita a fost blatul pentru intins coca. Noroc ca nu mai lucrez cu coca de ceva vreme si pot rezerva blatul pentru puzzle pentru multa vreme.



   Aseara m-am plimbat cu bicicleta! Ma rog, plimbat este mult spus. Cu sotul meu alergand pe langa mine, am dat cateva ture pe o strada mai putin circulata. Incep sa prind curaj si cred ca in curand voi putea face prima plimbare adevarata. 
   A trecut si testarea nationala. Junioara s-a descurcat foarte bine si acum asteapta cu nerabdare vacanta de vara. Inca nu i-am facut niciun plan pentru vacanta, dar trebuie sa ne gandim la ceva in urmatoarele zile pentru ca vacanta este lunga si noi nu avem concediu. Pe 10 iunie are serbare de sfarsit de an scolar si pe 13 iunie pleaca in excursie cu clasa pentru doua zile.    

 Ultimul film vazut .. Eternal Sunshine of the Spotless Mind - un film foarte bine cotat pe IMDb, dar pe care eu l-am notat cu 2 pentru ca nu l-am inteles si nu mi-a placut. Nu este genul meu de film. Maria, daca citesti fila asta de jurnal, tu sa te uiti la filmul asta pentru ca o sa-ti placa!

 Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împărtășesc:

Supa rece de iaurt cu ridichi - sursa Eva Toneva - Студена супа с репички


2 comentarii:

  1. Gata, am dat comanda sa-mi fie cautat filmul, ca io nu-s in stare de d'astea:) Ieri mi s-o rupt o bretea de la sandalele cumparate in 2008 de la Leonardo cu doua numere mai mici, caci asa mi-o zis mie doamna mea de atunci "de-ti plac, ia-le, ce daca ai calcaiul si degetele afara?!" si mi-au placut si le-am tocit talpile de acus nu mai are cum mi le lipi. Dupa ce-mi cumpar cos la bicicleta, caci mi-am cumparat bicicleta rosie, imi voi lua si sandale:)) Ma bucur ca au revenit oja si cerceii, cat despre Paul, doamna, ma inclin! maria

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa folosesti bicicleta cu maxima placere!!! Vad ca este un nou val de bicicliste in blogosfera :D
      Sandale noi nu am avut de foaaaarte multa vreme, iar astea ce le-am cumparat acum sunt atat de frumoase si comode! Maritam astfel de bucurii, nu? :D
      Sa-mi zici de film! Sunt absolut sigura ca o sa-ti placa!

      Ștergere

Cele mai citite articole din acest blog