luni, 6 iulie 2015

File de jurnal - 80

Pentru astazi (data/ora) - 6 iulie 2015, ora 19:38

 Afara ... este inca foarte cald, chiar si la ora asta. Soarele a fost cam necrutator azi. In parc se aud copii si cred ca in curand vor fi si mai multi.

 Mă gândesc ... ca vorba aia "ai grija ce-ti doresti, ca s-ar putea sa ti se intample" este foarte adevarata.

Sunt recunoscatoare pentru ... toti cei care ma sustin si ma motiveaza ♥♥♥

 Din bucătărie ....ieri chec dukan cu aroma de caramel si alune, cilbir, ciorba de perisoare, gratar. Azi salata de ardei copt si omleto-placinta cu ciuperci.

 Cu ce sunt imbracata ...Pantalon 3/4 mov, maieu sport.

 Citesc ...  Am terminat Ochii dragonului - Stephen King. Am terminat de citit toata cartea in doar cateva ore ieri. Naratiunea este cursiva si nu se poticneste in descrieri prea lungi, personajele au nume usor de tinut minte si usor de urmarit pe parcursul povestii, povestea este indeajuns de interesanta cat sa te tina atent pana la final. O carte perfecta pentru duminica ♥ 
Acum citesc Cainele din Baskerville - Arthur Conan Doyle.

 Ascult .... ciripitul pasarelelor si glasul copiilor din parc.

 În casa ... este liniste si imediat ma apuc de omleto-placinta cu ciuperci. 

 Unul dintre lucrurile mele preferate ... cititul afara dimineata devreme ♥♥♥

 Melodia preferata momentan.... fara obsesii muzicale saptamana asta.

 Recomandari.... samponul si balsamul pentru volum de la Avon ♥

 Noutati ... De spor m-am tinut, chiar si in zilele cu "invazie" si deja se vad rezultatele. Carnea sta altfel pe mine, corpul imi este mai tonifiat, cativa centimetri s-au dus de prin zonele problema. Sambata am inceput a treia saptamana de sport. Fac exercitiile acasa, cu ajutorul filmuletelor postate pe site-ul gymsport.ro. Alexandra, antrenoarea mea personala ma suna in fiecare joi si ma verifica daca ma tin de treaba, ma intreaba ce exercitii pot sau nu face, imi stabileste programul de sport pentru urmatoarea saptamana si ma ambitioneaza sa ma tin mai departe de sport.
    Duminica am avut o zi doar pentru mine ♥ Am citit o carte intreaga, am baut o cafea buna, am facut ceva bun de mancare, am ascultat teatru radiofonic si m-am relaxat ♥
    Spre surprinderea mea, junioara a reactionat foarte bine la "fara televizor si calculator" pana acum. Iese mai mult afara si socializeaza cu copiii. Desi are acces la internet in fiecare zi doua ore, prefera sa renunte la ele pentru a iesi in parcul din spatele blocului. Pana acum nu am avut parte nici de plansete si nici de alte scene si nici eu nu am plusat cu timp suplimentar alocat pentru internet. In continuare prefera sa faca orice altceva decat sa citeasca, dar perseverez si pana la urma sunt sigura ca o sa reusesc.
    La puzzle nu am lucrat deloc saptamana asta. Acum este in acest stadiu:


   Plantutele semanate in ghivece
 sunt acum marisoare. Intr-un singur ghiveci au iesit doar trei fire si cred ca este vorba de tarhon. Levantica este superba si miroase minunat ♥♥♥ Iata cum arata:

 

 Ultimul film vazut .. am incercat sa vad We're the Millers, dar mi s-a parut foarte scarbos, prin urmare l-am oprit si m-am uitat la un documentar.

 Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împărtășesc:


Sursa imagine: Pinterest

Mai participa la acest proiect:
Idee preluata de la Corcodusa. 

4 comentarii:

  1. Tare frumos e zburatorul tau! Io am tinut o luna bicicleta la usa, n-am gasit 5 minute pentru ea. Nici nu mai stiu cum sa fac, ca tare ma simt bine dupa si in timpul:))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu ma mai urc pe bicicleta la toamna :D
      Pe mine ma tine deoparte frica, dar pe tine ce te opreste?

      Ștergere
  2. Nostimă imaginea finală ! Eu am în baie un scăunel pe care țin cartea ! ☺Citind atâta pentru blogul cu povestiri, numai la baie mai am timp să citesc numai pentru mine...

    Zi frumoasă, Cristina !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te inteleg perfect Zina :D
      Exact asa un suport vreau in baie la mine :D

      Ștergere

Cele mai citite articole din acest blog