marți, 4 august 2015

File de jurnal - 83

Pentru astazi (data/ora) - 4 august 2015, ora 08:59

 Afara ... este racoare dar cred ca soarele o sa-si cam faca de cap azi si aerul va deveni irespirabil in curand.

 Mă gândesc ... ca ma stresez prea mult in ultima vreme si ca asta nu-mi face bine.

Sunt recunoscatoare pentru ... rozul cerului de dimineata ♥♥♥ Este imposibil sa nu-ti incepi ziua cu un zambet cand privesti rasaritul ♥♥♥

 Din bucătărie ....budinca la rece cu branza de vaci, piersici si caise, pepene verde - l-am terminat aseara, varza calita, chiftelute la cuptor.

 Cu ce sunt imbracata ...Pantalon scurt de blugi, tricou marinaresc si sandalute cafenii.

 Citesc ...  Cainele din Baskerville - Arthur Conan Doyle. Am ajuns la pagina 186. In seara asta o termin. 
      Magia Ordinii - Marie KondoSe spune ca ar trebui sa crezi in semne, iar cartea asta a ajuns in posesia mea exact cand trebuia. Dupa ce am citit prima jumatate, m-am apucat imediat de curatenie in dulapul meu de haine si am ramas cu jumatate din garderoba. A doua jumatate nu m-a prins atat de tare, dar asta doar pentru ca vorbeste despre practici un pic cam ciudate: sa multumesti gentii tale sau hainelor pe care le porti, sa vorbesti cu casa ta... Ideea in sine nu este rea si ma gandesc ca aceste practici au ca rezultat o atentie mai mare pentru lucrurile detinute sau pentru spatiul in care locuiesti, totusi nu ma vad facand asta.
Procesul de aruncat/organizat chestii este abia la inceput la mine, dar sunt hotarata sa trec prin toate posesiile si sa-mi simplific/aerisesc spatiile de depozitare. Principiul "imi aduce bucurie?" este cel mai bun si mai logic pentru a te hotara daca pastrezi sau nu ceva, indiferent ce! Imi voi pune aceasta intrebare foarte des de acum inainte :D
O lectura interesanta. Recomand!

 Ascult .... bazaitul calculatorului si aparatul de aer conditionat.

 În casa ... este prea liniste.

 Unul dintre lucrurile mele preferate ... culoarea turcoaz ♥♥♥

 Melodia preferata momentan.... Paloma Faith - Only love can hurt like this ♥♥♥

 Recomandari.... Bloglovin ♥♥♥

 Noutati ... Azi am avut programare la analize, prin urmare miercuri voi avea rezultatele si cateva raspunsuri. Parca vad ca sunt sanatoasa tun si doar in capul meu se petrec toate :D 
      Ieri a fost o zi deloc buna, cu multe vesti neasteptate si palpitatii la pachet. Azi vreau o zi buna! De dimineata am primit un semn ca totul va fi bine: cand am deschis radioul Calin de la Voltaj mi-a strigat " Dar de maine toate astea nu vor mai conta
Daca incerci sa spui asa :
Am sa trec si peste asta
Ce va fi, va fi!
Am sa strig iar "Asta-i viata!"
E si maine o zi! " Si sa mai zici ca nu crezi in semne :D
      Duminica am petrecut o zi minunata cu mama, doar noi doua ♥ De foarte multa vreme nu am facut asta si vreau sa nu mai lasam sa treaca prea mult timp pana cand vom repeta experienta ♥ Multumesc mama! 
      Daca saptamana trecuta ma plangeam ca nu am citit aproape deloc, saptamana asta am recuperat putin. Am terminat o carte din cele doua incepute si in seara asta o termin pe a doua (mai am doar un capitol din ea). urmatoarea pe lista este Cirese amare - Liliana Nechita.
      Miercuri, chiar de ziua mea, am primit noii ochelari. Mi s-au micsorat dioptriile si era necesar sa schimb ochelarii. Am acum lentile heliomate si astfel nu ma mai deranjeaza nici lumina soarelui. Mi veri hapi ♥♥♥
     Santierul... In continuare este mult de lucru, dar parca lucrurile intra pe fagasul normal. Ziceam ca-mi place sa fiu "sefa de santier", dar m-am razgandit! Nu este o treaba pentru o femeie, mai precis nu este o treaba pentru mine. Mie imi plac lucrurile clare si termenele respectate, dar pe un santier apar tot felul de problemute care dau planurile initiale peste cap si te vezi nevoit sa accepti o amanare si apoi inca una. Sa fim totusi zen si sa zambim, ca doar n-o fi dracul atat de negru :D 
      Agenda mea este doldora de hartii si liste si nu se prevede o aerisire a ei prea curand, dimpotriva. Pe langa agenda am un portofel imens (o geanta mai mica, daca stau sa ma gandesc bine), un portfard si o mie de alte lucruri (pixuri, acte, o ruleta, ipod-ul si castile, servetele, o sacosa de panza etc.). Pe langa astea toate in geanta mai indes cana de cafea si pachetelul pentru serviciu. Geanta mea cantareste o tona si a ajuns sa ma enerveze la maxim, pentru ca are manerul subtire si prea lung si ma taie la umar. Solutia? O noua geanta, binenteles! :D Caut o geanta cu un singur maner, lat. Sa fie incapatoare, practica si frumoasa. Sa nu aibe ciucuri, sclipici, o mie de culori, tepi, modele complicate, prea multe buzunare si fermoare. Inca nu am gasit ce caut :D
Ultimul film vazut .. Siberia, Monamour - un film emotionant ♥ L-am urmarit cu mare interes si la final a primit nota 8 de la mine ♥ Recomand!

 Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împărtășesc:


Mai participa la acest proiect:
Idee preluata de la Corcodusa. 

4 comentarii:

  1. Am descoperit de cateva zile, de cand am reusit sa rup geanta de la tine, ca rucsacul e cea mai faina geanta din toate timpurile!!:)))) Aseara, supraveghetorul de la Billa se uita uluit cum bag si pepenele galben- care fu crud lua-l-ar gaia si iaurturile si morcovii:)))))) Are un neajuns, ca toate gentile mari, niciodata nu gasesc ce caut cand caut. Am avut parte in ultima luna de vro 5 rasarituri, doar pe drumuri, caci de la mine de acasa pot vedea doar lumina stalpilor:))) Mi-a placut gandul pentru mama ta. Eu am avut parte de o revelatie la inmormantare: maica mea e foarte faina:))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai rupt-o deja? :D Inseamna ca si tu esti in cautare de geanta :D
      Mie nu-mi plac rucsacurile decat in drumetii. As fi tot uda pe spate, iar asta nu suport.
      Eu cred ca toate mamele sunt faine, doar ca ne ia noua mult timp sa realizam :D

      Ștergere
  2. Gata, mi-o ajuns si mie cartea cu magia ordinii! Nu mai poci respira cu atatea lucruri nefolositoare in casa. Sper sa determine o minune Marie Kondo. Mie mi-a placut mult partea cu sa multumim hainelor ce ne au fost cu folos si sa le mangaiem pe cele curate pe care le impachetam. La mine asta cu impachetatu era o mare bucurie far sa-mi dau seama ca le dau energii bune :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia astept sa vad cum te influenteaza pe tine :D Eu sunt in contiuare in proces de sortare. Vineri am facut vasele de gatit si canile/paharele. Aveam o tona!!!!! Ce le-am mai decimat :D

      Ștergere

Cele mai citite articole din acest blog