miercuri, 21 aprilie 2010

Blog review

Azi inaugurez o noua rubrica in blogul meu, careia ii voi pune numele Blog review.
In aceasta rubrica voi "toca" si lauda bloguri la nimereala.
Voi urma urmatoarele etape:
- timp de cateva zile voi "pierde vremea" pe un blog care-mi iese in cale
- voi scrie un articol in care voi povesti cu detalii ce mi-a placut si ce nu mi-a placut la acel blog (fata, continut, inventivitate, creativitate, concluzii...)
- voi astepta comentarii pro sau contra :)
Ma gandeam sa incep de azi, insa nu dispun de prea mult timp. Asa ca inaugurarea va fi fara exemple concrete ale proiectului :) De saptamana viitoare, insa... PAZEA!! ;)

Si ca sa nu zica cineva ca eu nu vad " parul din ochii mei", am facut un test :)
Rezultatul:

Incercati si voi :)
Ai blog-appeal? Afla aici :http://jocuri.apropo.ro/quiz/joc-ai-blog-appeal-4594024

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole din acest blog