vineri, 23 decembrie 2011

Fabricati singuri din hartie scena nasterii lui Isus


Pe blogul Idei pentru mamici si copii am gasit o idee care mi-a placut mult, mai ales ca de mult imi doream sa "fabricam" noi scena nasterii lui Isus. Multumim Laura pentru idee!
Personajele sunt realizate de o ilustratoare olandeză, Marloes de Vries. Tot ce trebuie facut este sa salvezi sablonul, sa-l tiparesti, sa decupezi personajele si apoi sa lipesti. Junioara mea a lucrat cu mare atentie, iar rezultatul a bucurat-o peste masura. Acum suntem mandre de munca noastra si va aratam si voua ce-am facut noi, poate faceti si voi.




In caz ca doriti sa faceti si voi aceasta scena, accesati urmatorul link, http://marloesdevee.blogspot.com/2010/12/make-your-own-christmas-crib.html si descarcati de acolo sabloanele.
Spor la treaba!

3 comentarii:

  1. Foarte frumoase ti-au iesit! Craciun fericit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce ma bucur ca am gasit aceasta postare!chiar ma gandeam sa fabricam si noi scena nasterii lui Hristos,acum ne va fi mult mai usor.

    RăspundețiȘtergere

Cele mai citite articole din acest blog