vineri, 11 aprilie 2014

File de jurnal - 36

Pentru astazi (data/ora) - 11 aprilie 2014, ora 16:34

 Afara ... este inorat si frig. A plouat toata ziua. La Predeal a nins!!! Mai ca-ti vine sa zici ca vine Craciunul, nu Pastele. Lasasem geaca in dulap si azi am scos-o iar la purtare. Cine mai intelege vremea asta?

 Mă gândesc ... ca sunt foarte greu de multumit. Uneori si eu ma minunez tare cat de critica sunt cu mine si cu cei din jurul meu. Se cere o schimbare majora!

 Invat ... ca putem sta foarte bine si multumitor si doar cu strictul necesar.

 Sunt recunoscătoare ... pentru timpul pe care reusesc sa il aloc micilor mele placeri ♥

 Din bucătărie .... Se lasa cu gratar si ciorba de salata azi. Abia astept sa ajung acasa!

 Cu ce sunt imbracata ... Blugi indigo, bluzica din casmir de culoare caramizie, ghetute scurte din piele.

Citesc ... articole interesante de pe internet. 

Vreau ... sa impodobesc casa pentru Paste. Sunt foarte nerabdatoare!

Ce mai mesteresc ... Caciulite cochete pentru ousoare ♥ Va invit sa le vedeti pe blogul celalalt: Ousoare cochete - Paste 2014

 Ascult ... Sky FM - un post de radio pe internet, care emite muzica frumoasa, fara publicitate! ♥

 În casa ... Toate sunt la locul lor si este curat. O sa fie si mai frumos dupa ce impodobim pentru Paste ♥

 Unul dintre lucrurile mele preferate ... sa vizionez filme ♥

 Melodia preferata momentan..... Nici saptamana aceasta nu am obsesii muzicale.

 Ultimul film vazut .... Winged Creatures - nu pot sa zic ca mi-a placut. Face parte din lista de filme pe care le vad doar pentru ca le-am vazut de la inceput. 

 Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împărtășesc:



Idee preluata de la Corcodusa


Mai participa la acest proiect:

4 comentarii:

  1. Da, asta palarie imi place cel mai mult, ca tot ziceam dincolo ca nu stiu care dintre cele doua cu floricele roz! Sa-mi zici cu ce incepe schimbarea aia majora contra greu de multumit, ca-mi trebe si mie:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce nostme sunt pălărioarele pentru oușoare ! Păcat că acum nu mai am timp să le fac, dar pentru la anul le voi pregăti din timp, în secret !
    E mare lucru să te mulțumești cu strictul necesar, dar trebuie întâi să-l definești... Asta mi se pare cel mai greu. Uneori îi invidiez pe cei din comunitățile amish, așa cum le-am văzut prin filme. Cine știe ce-o fi acolo în realitate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zina, anul trece repede, deci incepe de azi :D
      Noi inca nu realizam cat de mult consumam fara a fi nevoie. Risipim alimente, bani, timp, energie si apoi ne plangem. Pacat ca nu ne trezim din vraja asta si sa incepem sa pretuim lucrurile cu adevarat importante: familie, sanatate, suflet.

      Ștergere

Cele mai citite articole din acest blog