luni, 18 septembrie 2017

Citate favorite - Poveste pentru timpul prezent - Ruth Ozeki



" Cu alte cuvinte, daca as crede ca lumea vrea sa stie despre batrana Jiko, i-as posta povestile pe un blog, dar de fapt am incetat sa ma ocup cu chestii din astea cu ceva vreme in urma. Ma intrista sa ma surprind prefacandu-ma ca tuturor din spatiul cibernetic le pasa de ce gandesc eu, cand realitatea e ca nimeni nu da doi bani. Si cand inmulteam sentimentul asta de tristete cu milioanele de oameni care stau in micile lor camere singuratice, scriind cu furie si postand pe micile pagini singuratice, pe care nimeni nu are timp sa le citeasca pentru ca sunt toti ocupati sa scrie si sa posteze, simteam ca mi se frange inima."

" Si oricum, ce inseamna sa-ti pierzi timpul? Daca iti pierzi timpul, e pierdut pentru totdeauna? "

"  - Nu o sa fiu niciodata un magnat industrial, a spus cu regret intr-o noapte, cand se uitau peste finantele lor si incercau sa gaseasca o cale de-a plati facturile. Ma simt ca un ratat.
 - Nu fi ridicol, i-a zis Ruth. Daca voiam un magnat, ma maritam cu unul.
 A dat din cap cu tristete.
 - Ai cules o lamaie din gradina dragostei."


Provocare initiata de Zina, la care particip cu mare placere ♥
Episoadele vor apărea într-o zi de luni și vor conține unul sau mai multe citate din cartea citită în acel moment sau orice alte lecturi.
Dacă participi, înscrie-ți în tabel (tabelul il va posta Zina pe blogul ei, in fiecare luni) numele și linkul postării. Scrie un comentariu cât de mic la postarea mea și vizitează-i și pe ceilalți înscriși, cu comentariul de rigoare. De altfel, serialul are sloganul ”Click&Comment Monday” !

7 comentarii:

  1. Nu cunosc cartea. Multumesc pentru recomandare!
    Ultimul citat îmi pare tare hazliu,între ghilimele spus, eu una as fi fericita cu "o lamaie" pe care o iubesc, decat cu un magnat care sa ma tina într-o colivie de aur!
    Iti doresc o saptamana cu spor! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. N-o trecut decât 3 ani de când am citit cartea asta, știu că mi-o plăcut grozav, dar altceva nu-mi amintesc. Citesc cu interes și atenție ce citești ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Pare interesanta! Si voi incepe sa spun ca imi place coperta, ceea ce poate constitui un punct de atractie initial.
    Imi place a-l doilea paragraf, despre timp. Sunt atatea variante de raspuns, la o intrebare aparent simpla...
    Multumesc de recomandare, Cristina!
    O saptamana excelenta sa ai!
    Mu

    RăspundețiȘtergere
  4. interesantă carte - nu am citit-o !
    mi-au plăcut citatele alese - cred că unii oameni se pot identifica cu cele scise în carte !
    felicitări pentru citatele alese !
    pupic ! multă sănătate îţi doresc, cu drag !

    RăspundețiȘtergere
  5. ” milioanele de oameni care stau in micile lor camere singuratice, scriind cu furie si postand pe micile pagini singuratice, pe care nimeni nu are timp sa le citeasca pentru ca sunt toti ocupati sa scrie si sa posteze” - Ce imagine! Atât de tristă și atât de realistă...

    Să ai zile frumoase, dragă Cristina!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt destui cei care scriu pentru placerea de a scrie si le pasa prea puţin daca altii citesc, dar intotdeauna exista cineva care citeste. :)
    Seara frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere

Cele mai citite articole din acest blog