luni, 2 octombrie 2017

Citate favorite - Despre lucrurile simple - Mihaela Radulescu


" Auzim in jur oameni care se mandresc cu faptul ca nu citesc si ca, totusi, au reusit in viata. Au casa, masina, bani multi, succes la un public tembel si nu vad rostul sederii cu o carte-n mana. E trist, e apasator, e derutant - dar poate ca trebuie sa facem toti efortul de a inchide gurile urat mirositoare ale celor care umilesc cartea si pe cititorii ei. Poate ca nu e prea tarziu sa deschidem o carte, orice carte, spre a gasi raspunsurile la intrebarile despre noi si cei din jur. Poate ca ne vom cantari altfel prietenii, valorile, timpul si realizarile. Poate vom fi mai frumosi, mai bogati, mai receptivi emotionali. Poate vom redecora apartamentul in care traim si ne vom da seama ca am gresit ascultand designerul care ne-a spus ca nu se mai poarta bibliotecile... Poate ca dupa cosmetica, masaje, sala, shopping vom pricepe ca degeaba suntem la moda cu tot exteriorul nostru, daca interiorul - creierul si sufletul - este expirat, degradat, inert..."

4 comentarii:

  1. Ori sunt eu în calea oamenilor care citesc ori chiar citesc mulți. Duminică în tren din patru persoane citeam 3.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce dragut! :D Si eu am intalnit in tren oameni care citeau, dar mai putini.

      Ștergere
  2. Cartea asta mi-a placut si mie tare mult atunci cand am citit-o, desi nu sunt neaparat un fan al Mihaelei. Dar e scrisa bine si cu nerv.

    RăspundețiȘtergere

Cele mai citite articole din acest blog