vineri, 3 martie 2017

File de jurnal - 96

Pentru astazi (data/ora) - 03 martie 2017, ora 11:24

 Afara ... este foarte frumos ♥ Soarele straluceste, pasarelele ciripesc, orasul este intesat de oameni, caini si masini. Bate usor vantul, dar este o vreme placuta.

 Ma gandesc ... ca ar fi cazul sa spal geamurile.

Sunt recunoscatoare pentru ... primavara asta, asteptata cu nerabdare ♥♥♥

 Din bucătărie .... Ieri am facut paste carbonara. Azi si maine mancam in deplasare. Duminica poate facem gratar.

 Cu ce sunt imbracata ... blugi, bluzica maro, tenisi. Port martisor in forma de floricica si cercei mititei, pietricele clare 😄

 Citesc ...  Am terminat Parinti straluciti profesori fascinanti - Augusto CuryCitind aceasta carte am avut cateva momente de "aha!!!" si recunosc ca mi-a placut mult felul cum recomanda autorul sa abordam diferitele conflicte ce apar intre noi si juniori. Mi-a mai placut felul in care explica de ce ajungem la acele conflicte si de ce abordarea noastra normala este gresita.
Aceasta carte este bine sa o ai la indemana pentru consultare frecventa 😉
Am scazut o steluta pentru ca la finalul cartii am ramas cu impresia ca autorul nu a dezvaluit chiar tot, pastrand secret o parte importanta. Am simtit ca a vrut sa ne ajute doar pe jumatate, pentru urmatoarea jumatate asteptand sa fie contactat in particular 😈
Recomand! 
   Am terminat si Noaptea de foc - Eric Emmanuel SchmittDaca as fi scris aceasta recenzie aseara, imediat dupa ce am terminat de citit cartea, as fi facut marea greseala de a compara aceasta carte cu celelalte carti scrise de Schmitt si as fi judecat-o fara sa tin cont ca aceasta este o autobiografie, nu o poveste fictiva.
Nu mi se pare corect sa trebuiasca sa notez o autobiografie, mai ales aceasta autobiografie. Schmitt a dezvaluit in aceasta carte o experienta privata si extraordinara pentru el, fiind totusi constient ca este imposibil sa rezoneze cu toti cititorii lui. Si-a asumat riscul de a fi judecat, criticat, pus la indoiala, totusi nu ii pare rau de decizia luata. A simtit ca este momentul sa se spovedeasca si a facut-o.
Nu pot sa mint si sa strig in cele patru zari ca am rezonat cu el, ca l-am inteles, ca il cred sau ca il iau ca exemplu, oricat de mult il iubesc ca si scriitor. Nici nu voi mustaci bosumflata ca mi-a inselat asteptarile si ca a fost o dezamagire. Voi trata aceasta carte ca pe un fapt ce mi-a fost adus la cunostinta, ca pe ceva ce ma ajuta sa il cunosc un pic mai bine pe cel pe care il citesc cu atata drag. Multumesc Maria!!! 
   Acum citesc Inima de cerneala - Cornelia Funke

 Ascult .... bazaitul calculatorului.

 În casa ... Este necesara o spalare a faiantei din baie, dar asta va fi saptamana viitoare. Tot saptamana viitoare spal geamurile si organizez comoda de la noi din camera. 

In gradina/pe pervaz... Pe pervaz au aparut flori noi: un buchet de lalele galbene primit de la sotul meu ♥, zambila alba inflorita la maxim si o primula cu flori mari, rosii cu interior galben. Primula o plantam in gradina duminica sau luni.🌼
   Cele doua frunzulite de violeta puse in ghivece inca nu au facut frunzulite noi. Nu stiu ce se intampla cu ele. Impatiens walleriana are deja o mladita cu 2 frunzulite si parca am vazut de dimineata ca se mai iteste o mladita noua ♥  

 Unul dintre lucrurile mele preferate ... listele ♥♥♥

 Melodia preferata momentan... Patti Austin & James Ingram - Baby Come To Me si Rashk-E-Qamar (N.F.A.K) - Mahad Nadeem Ft Ministry Of House 


 Noutati ... Mersul pe bicicleta da deja roade: julituri in palme, cotul stang lovit si julit, durere de noada de abia pot sta pe scaun, batai de inima, zambete largi, frica aproape invinsa 😏 Pana miercuri nu a prea fost vreme de bicicleta. A fost frig. Miercuri insa am hotarat sa o scot la plimbare. Si exact asta am facut, adica am mers pe langa ea 😆 Din cand in cand ma suiam in sa si incercam sa imi tin echilibrul, dar doar atat. Ieri seara, am iesit cu bicicleta din curte si pana sa se dezmeticeasca sotul meu, m-am suit pe bicicleta si am inceput sa dau din pedale. N-a apucat sa-mi zica bravo, ca am si fost intinsa pe strada 😂 M-am ridicat si am incercat iar. Si iar. Si iar. Imi este frica de masini: sa nu le lovesc pe cele parcate (nu-mi ajunge strada!!!) si sa nu ma loveasca cele in miscare. Imi este rusine de oameni. Am impresia ca toti se uita la mine 😁 Sunt hotarata insa sa exersez si pana la vara sa pot iesi singura pe strada cu bicicleta 😜
   Luna asta este plina de evenimente la care voi participa, deci nu pot decat sa ma bucur 😄 Din seara asta pana duminica la pranz mergem la munte pentru cheful firmei. Pe 8 martie merg la restaurant cu mama si matusile mele sa sarbatorim cum se cuvine ziua femeii. Pe 11 martie merg la un alt restaurant cu cateva prietene sa sarbatorim tot ziua femeii. Pe 24 martie, cu putin noroc, ma intalnesc cu Maria la Sighisoara 😊 Apoi urmeaza aprilie cu Pastele, concediu si botezul bebelusei Rebeca. In mai o sa vedem ce mai apare 😊
   Incepand de luna asta am inceput un mic experiment cu organizarea cheltuielilor si a economiilor. Daca merge bine si merge implementat luna de luna, voi scrie despre el pe blog pentru a servi drept inspiratie si altora.   

  Ultimul film vazut ....Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2 si cu asta gata! Am terminat de vizionat toata seria.

 Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împărtășesc: Acum trei ani, adica in anul 2014, am confectionat impreuna cu junioara flori martisor din resturi de materiale. Pozele nu au aparut pe blog pana acum pentru ca sunt o procrastinatoare (nustitit ce inseamna? cautati pe google!) si nu am dus la indeplinire niciodata ideea de a posta aceasta activitate. 
Tehnica este simpla si o puteti vedea daca accesati acest link: Organza Flower Tutorial Part 1 .Tutorialul are 3 parti, deci trebuie sa le vedeti pe toate!
Iata ce ne-a iesit noua:








Pentru a putea fi prinse in piept, sotul meu ne-a decupat cateva petice, dintr-un material care imita pielea, de care a prins ace mari de siguranta. Aceste petice le-am lipit apoi pe spatele florilor cu ajutorul pistolului cu lipici cald.
De ele au beneficiat: mama, doamna invatatoare, sefa mea, colega mea de birou de atunci, eu si junioara (floarea aceea mai micuta a fost a ei). Am primit multe laude si au fost purtate cu mare drag ♥

Mai participa la acest proiect:

Idee preluata de la Corcodusa.

5 comentarii:

  1. Da, chiar îs faine mărțișoarele! Să văz și io tutorialele alea, ar trebui să mă ajute la modelat fondantul:) Eu merg foarte bine pe bicicletă și tot am teamă de oameni și mașini, așa încât la final rezulatul este întotdeauna că mai mult merg pe lângă ea decât pe ea. Am comparat-o cu alte cărți și față de multele am scos-o mai sus în top, chiar e pe credința mea tot ce o spovedit în Noaptea de foc. Mă bucur că ai scris despre ea, e un punct de vedere la care nu m-aș fi gândit, subiectul e atât de pe sufletul meu, deci extrasubiectivă fiind. Ce lunăăăăăă ai, minunată! Mă duc să-l întreb pe Google de cuvântu ăla.

    RăspundețiȘtergere
  2. Tare îmi place să citesc filele tale de jurnal! Ești foarte gospodină și mă inspiri, mi-ai făcut chef să mă apuc de ordine prin casă. ☺ Mi-ai făcut dor și să scriu în jurnal, nu știu de ce nu am avut tragere de inimă de multă vreme să mai scriu în el...

    Primăvară fericită, dragă Cristina și La mulți Ani de Ziua Femeii! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zina, eu nu ma consider gospodina, dimpotriva :) Uneori am impresia ca nu reusesc sa fac mai nimic si-mi tot gasesc scuze pentru asta. Incerc - asta este cuvantul potrivit :)
      Jurnalul si eu l-am abandonat o vreme, cuvintele nu-mi erau acasa si parca nu vroiam sa impartasesc nimic cu nimeni. Apoi am inceput sa citesc filele mai vechi, din 2014, 2015... si mi-am dat seama ca pentru mine scriu, pentru aducere aminte si pentru contorizarea sentimentelor/intamplarilor/lucrurilor dintro anumita perioada. Atunci am inceput iar sa scriu in jurnal :)
      Sa ai o primavara minunata draga Zina si iti multumesc pentru toata sustinerea ta! ♥

      Ștergere
  3. P.S. Am observat că ești o cititoare împătimită. N-ai vrea să participi și tu la ”clubul citatelor”? http://zinnaida.blogspot.ro/2017/03/citate-favorite-8.html

    Te aștept cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am incercat sa particip, ba chiar am participat o data :D O sa incerc sa fiu mai consecventa :D

      Ștergere

Cele mai citite articole din acest blog