vineri, 10 martie 2017

File de jurnal - 97

Pentru astazi (data/ora) - 10 martie 2017, ora 11:21

 Afara ... a plouat un pic azi-noapte (stiati ca asa se scrie corect?), dar trotuarele s-au uscat deja. Vremea este mohorata si gri. Am senzatia ca imi este frig, dar de fapt nu este frig afara. Este neobisnuit de liniste ...

 Ma gandesc ... la ziua de maine.

Sunt recunoscatoare pentru ... Pufica ♥♥♥

 Din bucătărie .... Ieri am facut macinici dobrogeni ♥ Mancare nu am facut pentru ca mai era ciorbica de cartofi. Azi avem in meniu peste prajit, mamaliguta siiiii mujdei 😃

 Cu ce sunt imbracata ... cu pantalon gri inchis, bluzica gri deschis, tenisi. Port la mana o brataruca cu snur rosu, primita de la sotul meu de 1 martie. Fara cercei.

 Citesc ...  Inima de cerneala - Cornelia Funke Nu am citit prea mult saptamana asta, prin urmare sunt abia la pagina 89.

 Ascult .... un video-blog.

 În casa ... nu am facut nimic din ceea ce am zis ca fac saptamana trecuta. Sambata o sa fiu plecata toata ziua, deci probabil duminica o sa fac ceva prin casa. Vedem... 

In gradina/pe pervaz... Aseara am plantat in gradinuta primula rosie primita de 1 martie si zambila alba cumparata de mine de la supermarket. Au avut parte de un pic de ploicica peste noapte, deci cred ca o sa le fie bine. De dimineata am dezvelit si trandafirii. Unul pare ca nu a suportat bine iarna. Gradinuta de ierburi aromatice necesita o curatare.
   Cele doua frunzulite de violeta puse in ghivece parca au inghetat. Nu vad niciun semn ca s-au prins sau nu. Sunt in continuare verzi, deci o sa consider asta un semn bun. Celelate violete incep iar sa infloreasca ♥ 

 Unul dintre lucrurile mele preferate ... pestele ♥♥♥

 Melodia preferata momentan... 


 Noutati ... Saptamana asta nu am iesit cu bicicleta din cauza programului.
   Pufica este de ieri sub tratament 14 zile. Are probleme cu piciorusul stang din spate. Nu cred ca il doare pentru ca nu se fereste cand il mangai mai apasat, dar cand merge sau alearga mereu il ridica si se foloseste doar de trei labute. Nu prea vrea sa ia medicamentele, asa ca il mituim cu pateu 😉
   Saptamana asta a fost prima saptamana (dintr-un lung si nesfarsit sir sper eu 😃) in care am stabilit un meniu pentru fiecare zi, o lista de cumparaturi si un buget saptamanal si m-am tinut de ele. A fost tare fain si mi-a placut foarte mult, prin urmare voi proceda la fel si pentru saptamana care vine. Meniul saptamanal, alaturi de alte cateva chestii, face parte din proiectul meu de organizare a cheltuielilor si economiilor despre care scriam saptamana trecuta. Meniu pe mai multe zile faceam si inainte, dar nu ma prea tineam de el, ci il priveam mai mult ca pe o optiune. De data asta insa am fost mai hotarata si mai organizata, prin urmare am reusit sa fac ce mi-am propus si a fost suuuuper ♥      

  Ultimul film vazut ....N-am vizioat niciun film de 12 zile 😃

 Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împărtășesc:



O violeta tare frumoasa pe care nu am reusit sa o mai salvez.

Mai participa la acest proiect:

Idee preluata de la Corcodusa.

5 comentarii:

  1. Și mie îmi place peștele, dar nu l-aș găti decât de-aș fi obligată. Cum nu sunt, îl mănânc doar pe ăla căpătat gătit. Și mujdeiul îmi place, plus că usturoiul cred că e unul dintre factorii principali pentru care n-am mai răcit deloc o iarnă întreagă. Aci plouă de două zile, de tot atâtea n-am mai ieșit din plăpumi. Și se anunță tot așa următoarele 3-4. Cum astă mă-mpiedică să fac poze și pentru blog și pentru Olx, mi-am luat o pauză lungă de la toate trebile. Hai cu suta! Ce de-a timp o trecut printre file de jurnal, parcă ieri ai început.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iesi afara din plapuma daca nu vrei sa te ia de nas depresia! :D Si la noi este o vreme bleah si parca tot timpul imi este frig.
      Suta este pe drum :D

      Ștergere
  2. Superbă violeta cea pătată! Păcat că nu ai reușit să o salvezi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna! Mai scrie-ne cand ai timp! Superba floare!

    RăspundețiȘtergere
  4. Keep on writing, great job!

    RăspundețiȘtergere

Cele mai citite articole din acest blog