vineri, 12 iulie 2013

File de jurnal - 2

Pentru astazi (data/ora)...  12.07.2013 ora 15.18

Afara ... Este cald, dar cred ca va ploua. Norii se tot aduna la miting si se tot cearta. Soarele incearca sa-i impace si ii mai separa cu cate o raza, dar nu prea reuseste. Este agitatie si galagie. Se aud voci multe si muzica data la maxim. Abia astept sa plec acasa!

Mă gândesc ... La ce voi face de mancare azi si unde sa merg cu junioara maine. As vrea sa o duc la o "vanatoare de comori" in padure. Sa vad daca reusesc.

Din locurile de unde invatam ... Azi mi-am dat seama ca ma incarcam inutil cu problemele altora si umerii mi-erau prea aplecati din cauza asta. Ce bine este sa te scuturi de tot ce nu-ti apartine! Esti atat de usor si vesel!

Sunt recunoscătoare pentru ... Am reusit sa ducem la cap o situatie care parea foarte complicata la inceput. S-a lasat cu ceva datorie, dar aia se poate achita in cateva luni. Bine ca nu ne-a fost rau in autocar!!!

Din bucătărie ... Momentan duc lipsa de inspiratie si as manca doar branza cu rosii. Diseara pun castraveti la murat, la soare. Ma mai gandesc la un tort cu cafea si gogosi. Am mentionat ca mi-am cumparat aparat de facut gogosi? Nu stiu ce a fost in capul meu!

Cu ce sunt imbracata ... Pantaloni capri bej, tricou marinaresc, papuci comozi din piele.

Citesc ... Patul ravasit - Françoise Sagan. Pana acum nu m-a prins, dar are ceva interesant. Citesc sporadic, cam un capitol pe seara. Vreau sa o termin maine. Mai am 4 carti in asteptare si mi-am pus termen limita 15 august.

Ceea ce astept (sper) ... Sper sa reincep vara asta sa merg la sala. Mi-as dori sa invat sa innot. Mi-e foarte frica de apa!

Ce mai mesteresc ... Momentan nu mai mesteresc nimic. Inca sunt cu gandurile in concediu.

Ascult ... o melodie data la maxim de-a Antoniei, ce canta iritant si enervant la terasa din fata biroului.

În casa ... Am reusit sa fac curat in dulapul junioarei si asta mi se pare o maaaaare realizare, mai ales ca nu vroia sa renunte la nimic, chiar daca ii era prea mic sau era urat. Tot am reusit sa scot definitiv din dulap o gramada de lucruri care nu-i mai trebuiau.

Unul dintre lucrurile mele preferate ... Ador sa citesc! As putea citi zile intregi, fara sa mananc! Pacat ca nu mai am atata timp liber.

Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... Vreau sa-mi spal covorul din bucatarie. As renunta de tot la el. Sa vad cum fac.

Aici este o imagine pe care m- am gândit să o împărtășesc:



Idee preluata de la Corcodusa


Mai participa la acest proiect:


10 comentarii:

  1. Bine ai revenit, ne era dor de tine :)ce as sta si eu la terasa aia. O zi faina

    RăspundețiȘtergere
  2. Crisa, mor dupa postarile astea! Is deja mare fan, am vazut si cand n-ai scris:)))Te rog, de-i posibil, sa ajungi macar pan la fila 100:))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Cel puțin două asemănări: dragostea pentru citit și lipsa covorului din bucătărie ! :)
    Îmi place că ai scăpat de grijile pentru alții. E o eliberare, nu ?!
    Duminică plăcută, Cristina !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zina, de covor inca nu am scapat, dar ii prevad un viitor scurt si cert :D
      Acum, odata cu eliberarea de poveri sufletesti, e timpul si pentru eliberari de chestii inutile :D

      Ștergere
  4. Mi-am rezervat loc in primul rand pentru noua fila, asta ca sa stii!:)

    RăspundețiȘtergere

Cele mai citite articole din acest blog