luni, 20 ianuarie 2014

Top personal al cartilor citite in 2013



Voi incepe cu intrebarea “ce rost mai are să citim, cu ce ne ajută pe noi cărţile?“, pusa de Chinezu pe blogul lui.
Rostul cartilor nu ar trebui pus la indoiala de nimeni. Fara carti esti un om sarac sufleteste, cu imaginatia ingradita si cu creierul spalat de informatii care nu fac altceva decat sa te aduca mai aproape de groapa depresiei. Cartile iti ofera liniste, aventura, pasiune, revelatie si un pic de timp petrecut doar cu tine. Cartile sunt porti larg deschise catre vise si dorinte. Cartile sunt tovarasi buni in noptile albe, la drumuri lungi, in clipele de singuratate. Cartile nu pot fi inlocuite cu nimic si nimic nu ar trebui sa inlocuiasca timpul petrecut cu o carte. Bucurati-va de carti si lasati-le in viata voastra!
Acestea fiind spuse, voi trece la prvocarea lansata de Chinezu, aceea de a face o centralizare a cartilor citite de bloggeri in anul 2013. Centralizarea se va numi Biblioteca bloggerului roman si va fi postata simultan pe mai multe bloguri participante, la sfarsitul acestei luni.

Anul 2013 a fost pentru mine unul foarte bun din punct de vedere al lecturarii, dovada stand cele 21 de carti citite. Despre unele am scris si pe blog, despre altele mi-am pastrat parerile doar pentru mine. Dar iata si top 10 al cartilor citite de mine in 2013:
1. Cea mai frumoasa carte din lume... si alte povestiri - Eric-Emmanuel Schmitt
2. Padurea norvegiana - Haruki Murakami
3. O zi - David Nicholls
4. Concert in memoria unui inger - Eric-Emmanuel Schmitt
5. Prin lume, Spre mine - Iunia Pasca
6. Cincizeci de umbre intunecate – E.L. James
7. Trilogia "Jocurile Foamei"  - Suzanne Collins
8. Multumesc pentru amintiri - Cecelia Ahern
9. De-as avea un sot cat o musca - Hatice Maryem
10. The Secret - Rhonda Byrne

Pentru anul 2014 mi-am propus sa citesc 24 de carti, cate doua carti pe luna. Tin mortis sa ma tin de provocarea asta pentru ca teancul de carti care ma asteapta, s-a marit considerabil in ultima vreme.
Tare sunt curioasa daca in Biblioteca bloggerului roman se vor regasi si cartile din topul meu personal!

Invit la provocare, daca nu au raspuns deja, pe Maria Zambetania, Catrinel, Zina, Anastasia.

6 comentarii:

  1. Frumoasă retrospectivă, frumoase obiective. Felicitări, Cristina, și mulțumesc că te-ai gândit și la mine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ieri si azi am fost fix pe postarile tale. Daca ieri de dimineata ma bucuram de combinatie carne porc-dovleac, azi dupa ce am tot vazut pe cateva bloguri despre clasamentul asta imi notasem sa nu uit de el sa ti-l recomand in mesajul de joi. Sper sa nu publici si a doua recomandare ce mi-o mai ramas:)))) Chiar is curioasa de anu trecut am citit 5 carti. O sa verific:)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. No, acus m-ai facut curioasa :D Scrii topul sa-l vad si eu, da? :D
      Ai vazut ce tare mi-a placut Padurea norvegiana? :D

      PS Am sters din greseala toate mailurile si nu le mai pot recupera :( Nu-s restanta la tine cu vreun mail, nu?

      Ștergere
    2. Restanta nu. Si eu l-as adauga pe E.E. Schmitt intr-un top al autorilor preferati, dupa Murakami:) E musai sa ma disciplinez cu lecturatu pe anu asta, habar n-aveam ca bilantu pe anu trecut e dramatic:)))

      Ștergere
    3. Cat de dramatic este? :D
      Am absentat o saptamana din viata online din cauza de spitalizare. Intram in recuperari cu relatiile prietenesti, corespondenta si bloggerit :D Bine ca am avut postari programate in avans pentru blogul culinar :D

      Ștergere

Cele mai citite articole din acest blog