luni, 31 martie 2014

File de jurnal - 34

Pentru astazi (data/ora) - 31 martie 2014, ora 13:43

 Afara ... este soare si frumos, dar un pic racoare. M-am riscat si stau un pic cu usa deschisa. Sper sa nu ma traga curentul.

 Mă gândesc ... la o casuta a noastra, pe care s-o decorez cum vreau eu.

 Invat ... ca nu este de ajuns sa-ti doresti.

 Sunt recunoscătoare ... ca sunt sanatoasa si ca trecem cu bine peste probleme ♥

 Din bucătărie ... Pui la punga cu sos de iaurt si usturoi, biscuiti cu cocos si fasole frecata.

 Cu ce sunt imbracata ... pantaloni negri de trening, bluzica roz pal, adidasi albi.

Citesc ... Saptamana aceasta nu am citit nici macar o pagina, spre rusinea mea. Rasfoitul de reviste culinare nu se pune la rubrica asta, nu?

Vreau ... sa spal geamurile si sa imi reorganizez dulapiorul in care-mi depozitez nimicurile mele.

Ce mai mesteresc ... Eu nimic, dar sotul meu mi-a confectionat o masuta pentru laptop ♥ Se foloseste cu succes si pentru mancat in pat si facut lectii in pat - adauga junioara.

 Ascult ... linistea amiezii.

 În casa ... Tot facem una-alta, dar parca tot mai sunt o tona de chestii de facut.

 Unul dintre lucrurile mele preferate ... sa privesc rasaritul ♥

 Melodia preferata momentan..... Saptamana aceasta nu am obsesii muzicale.

 Ultimul film vazut ...Three Kingdoms: Resurrection of the Dragon - primeste un 5 de la mine. A fost prea stilizat pentru gustul meu.

 Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împărtășesc:


Idee preluata de la Corcodusa


Mai participa la acest proiect:

2 comentarii:

  1. Să n-aştepte până joi când posibil să uit": am folosit şi eu jeleul de lămâie la tort, făcusem să vad cum e cu lime (1 lime+1lămâie) şi dacă tot o dat semne de-nchegare l-am turnat peste foaie. Şi cele de portocale o ieşit, deci rămâne să verifici tu grapefruitu:) Să ai un sfârşit de săptămână hodinitor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru feedback! :* Tot fac eu pana la urma jeleuri de grapefruit :D

      Ștergere

Cele mai citite articole din acest blog