joi, 8 iulie 2010

Anna Gavalda - Darul unei zile (L'Echappee belle)


De ceva vreme citesc numai noaptea. Atunci imi pot trimite gandurile si grijile la culcare si este liniste destula sa ma bucur de calatoria oferita de randurile citite.
Noaptea trecuta am citit in aproximativ o ora Darul unei zile - Anna Gavalda. Titlul promite ceva deconectant si nu minte. Iti este foarte usor sa te lasi prinsa de evenimentul descris, mai ales ca toata lumea isi doreste sa experimenteze ziua perfecta descrisa in carte. Ziua in care sa poti sa pleci fara sa ceri voie, sa te doara undeva de "ce spune lumea", sa te intalnesti cu oameni dragi, sa petreci pana la ziua, sa-ti aduci aminte de nazbatiile copilariei, sa razi pana te doare burta, sa canti, sa faci sotii, sa primesti darul unei zile.
Recomand aceasta carte si o asez cu drag pe raftul " cartile mele iubite".

Anna Gavalda a devenit un adevarat fenomen literar in Franta, unde se vorbeste deja de o „gavaldomanie”, potrivit criticilor de la Le Figaro. Pana in prezent, cartile ei au fost traduse in peste 40 de limbi. Doua carti ecranizate: Impreuna a fost transformata intr-un film de succes de regizorul Claude Berri, cu Audrey Tautou si Guillaume Canet in rolurile principale; O iubeam este in curs de ecranizare.

Anna Gavalda a mai scris si : Impreuna, O iubeam, As vrea sa ma astepte si pe mine cineva, Cea care alina si 35 kilograme de speranta. Primele trei le-am citit si vi le recomand si voua cu drag. Impreuna a fost cartea care m-a facut sa ma indragostesc de Anna Gavalda.

Spre sfarsitul cartii sunt "recomandate" cateva melodii pe care am avut curiozitatea sa le caut si eu sa vad daca-mi plac. Marturisesc ca majoritatea le-am auzit pentru prima oara, insa mi-au placut mult. Doua care mi-au placut foarte tare sunt The Cure - Friday I'm in love si Angela McCluskey - Don't explain

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole din acest blog