I was only looking for a shortcut home
But it’s complicated
So complicated
Somewhere in this city is a road I know
Where we could make it
But maybe there’s no making it now
Too long we’ve been denying
Now we’re both tired of trying
We hit a wall and we can’t get over it
Nothing to relive
It’s water under the bridge
You said it, I get it
I guess it is what it is
I was only trying to bury the pain
But I made you cry and I can’t stop the crying
Was only trying to save me
But I lost you again
Now there’s only lying
Wish I could say it’s only me
Too long we’ve been denying
Now we’re both tired of trying
We hit a wall and we can’t get over it
Nothing to relive
It’s water under the bridge
You said it, I get it
I guess it is what it is
Here it comes ready or not
We both found out it’s not how we thought
That it would be, how it would be
If the time could turn us around
What once was lost may be found
For you and me, for you and me
Too long we’ve been denying
Now we’re both tired of trying
We hit a wall and we can’t get over it
Nothing left to relive
It’s water under the bridge
You said it, I get it
I guess it is what it is
I was only looking for a shortcut home
But it’s complicated
So complicated...
Versuri preluate de aici: http://www.directlyrics.com/lifehouse-it-is-what-it-is-lyrics.html
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Cele mai citite articole din acest blog
-
Aceasta este una dintre cartile primite pentru recenzie de la editura All, in cadrul campaniei vALLuntar - mai multe carti, mai multe san...
-
Pentru astazi (data/ora) - 28 noiembrie 2014, ora 12:09 Afara ... este inorat, frig si vine lapovita. Ne paste un alunecus de toata frum...
-
In cautarile mele pe internet in rezolvarea problemei pe care o aveam cu organizarea timpului, a curateniei care ma stresa la maxim si ...
-
Pentru astazi (data/ora) - 27 septembrie 2013; ora 09:56 Afara ... este inorat dar caldut. Soarele incearca sa-si faca simtita prezenta,...
-
Aseara junioara mea a confectionat un bradut tare simpatic dintr-o revista mai veche, cu retete pentru pizza. Ne-am propus sa mai confectio...
-
Pentru astazi (data/ora) - 05 noiembrie 2016, ora 10.25 Afara ... Este soare, dar este frig. Iarba din parc este imbracata in hainuta ...
-
De tataia nu am prea pomenit pe blog, cu exceptia unui singur articol , scris pe la sfarsitul lui 2009, cand a murit. Ce mi-a venit acum...
-
" Ochii albastri uscati de atatea lacrimi, mainile muncite care se odihnesc acum in poala, parul nins de valurile vietii, expresia bla...
-
Am observat, cu uimire, ca au trecut 5 ani de la ultima postare de acest gen ( Top personal al cartilor citite in 2014 ). Eram aproa...
-
And what if I never kiss your lips again Or feel the touch of your sweet embrace How would I ever go on Without you there's no place to ...
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu