sâmbătă, 13 decembrie 2014

File de jurnal - 56

Pentru astazi (data/ora) - 13 decembrie 2014, ora 08:17

 Afara ... este frig, dar soarele da semne ca ar vrea sa iasa. Aerul rece iti taie respiratia si-ti pisca fata. Da, a venit iarna, chiar daca nu am avut parte de zapada pana acum. A nins putin pe 1 decembrie, doar cat sa marcheze ziua, apoi a tot plouat.

 Mă gândesc ... ca mai este doar o saptamana si vine Craciunul!!! Majoritatea cadourilor sunt deja gata, iar azi voi bifa toata lista.

 Invat ... ca Alt + 5 = ♣

 Sunt recunoscătoare ... pentru anul acesta bun, in care mi s-au intamplat multe lucruri bune ♥♥♥

 Din bucătărie .... Azi este zi de gatit si ma gandesc la o ciorba aita de pui, tocanita de iepure cu galuste - dukan style si un tort dukan. Deocamdata imi beau cafeaua si haladuiesc pe net.

 Cu ce sunt imbracata ...Pantaloni de pijama bleu cu dungi albe, tricou galben pai, bluza de trening portocalie si botosei de lana facuti de soacra mea. 

 Citesc ...Am terminat  Velerim si Veler Doamne/Floare de otel - Victor Ion PopaAm mai spus-o, dar repet: imi place foarte mult cum scrie Victor Ion Popa!!! ♥♥♥
"Velerim si Veler Doamne" m-a tinut cu sufletul la gura de la inceput pan la sfarsit, ceeea ce nu s-a mai intamplat cam de multicel. Povestea este foarte bine scrisa, fluida, surprinzatoare, nu se impotmoleste in monologuri sau in descrieri lungi si plictisitoare si impleteste cu mare usurinta povestea de dragoste (profunda, sfasietoare, trainica) cu povestea politista (dramatica, suprinzatoare, plina de suspans si neprevazut). Personajele sunt realistice dar intre ele se leaga sentimente puternice de dragoste/ura/prietenie/frica si trec prin intamplari fantastice, cu deznodaminte neasteptate.
"Floare de otel" este un jurnal de razboi, scris la persoana intai, in care umorul negru este la el acasa. Mor oameni, bubuie tunuri, suiera gloante, curge mult sange, cu toate acestea soldatii nu se transforma in masini de lupta, ci raman oameni, oameni care glumesc, oameni care fumeaza, oameni care rad, oameni care vor sa ramana in viata, oameni care mor. 
Recomand aceasta carte!!! Merita citita!!! ♥♥♥
Acum citesc Legaturi primejdioase (vol. 1 - Mana destinului) - Nora Roberts.  

 Vreau ... sa avem sarbatori frumoase si vesele si mai vreau sa reusesc sa raman organizata.

Ascult ..... bazaitul calculatorului si latratul indepartat al unui caine.

 În casa ... este ca dupa razboi dar asta se rezolva rapid dupa ce se trezeste junioara. Facem repede curat si apoi plecam in oras.

Dieta... Sunt mai multumita ca oricand de mersul lucrurilor, mai ales ca slabesc constant. Azi am 94 kg, iar sotul meu 90 kg. Sunt foarte mandra de rezultatele lui! In curand o sa trebuiasca sa ne cumparam blugi noi.

 Unul dintre lucrurile mele preferate ... provocarile ♥♥♥

 Melodia preferata momentan... colindul Velerim si Veler Doamne ♥♥♥

 Noutati ... Am fost aseara la decernarea premiilor Medias Blog Awards. Pe nisa culinara nu am avut competitor, deci nu pot sa zic ca sunt castigatoare. Mi-a fost acordat un premiu special. Am fost rugata sa spun cateva cuvinte despre blog, despre anul 2014 si despre planurile de viitor, iar eu am reusit sa ma fastacesc foarte tare, sa ma inrosesc ingrozitor la fata si sa vorbesc dezlanat si fara noima. Ce emotii am avut!!! Inima imi batea tare in urechi si mainile imi tremurau foarte tare. Hotarat lucru, vorbitul in fata publicului nu este pentru mine! 
Sotul meu a raspuns prompt la propunerea mea pentru un alt bradut neconventional, prin urmare junioara are acum in camera ei un bradut stilizat, colorat si foarte frumos ♥♥♥ O sa-i fac poze si o sa-l postez pe blog!
Sunt foarte organizata in acest an pentru sarbatori. Am intocmit liste pentru cadouri, lista de meniu, lista pentru trimis felicitari. Cadourile sunt cumparate aproape toate, cutiile sunt aproape gata, meniul este aproape definitivat. Buna o agenda la casa omului! Daca este si roz cu fluturasi, atunci e si mai bine smiley7027.gif

 Ultimul film vazut ... A Christmas Carol - un film animat foarte frumos, perfect pentru vizionat in aceasta perioada. De la noi a primit nota 8.

 Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împărtășesc:


Mai participa la acest proiect:
Idee preluata de la Corcodusa.

6 comentarii:

  1. Si io care am ramas cu gura cascata la domnita de asta vara care avea unghiile vernil cu auriu exact ca sandalutele, domnita ta m-am luat:)))) Si mie imi trebe blugi noi, ca nu mai incap in aia vechi nici cu toate capsele neinchise:)))) Si mie imi face bine la cap sa ma tiu de liste:)) Zile bune, oameni buni!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maria, cand o sa fiu eu mare mereu o sa am unghiile facute asa frumos :D Promit! :D

      Ștergere
  2. Felicitări pentru premiu, Cristina ! ☺La mai multe !
    Îmi place grozav manichiura din fotografie. Eu nu aș purta-o, zic că nu mai am vârsta, dar îmi place mult combinația de alb, gri și roz. Și îmi place și modelul de sezon.
    Cred că după sărbători voi relua și eu jurnalul, chiar mi-e dor să scriu în el. Îmi place că tu ești așa perseverentă.

    Numai bine !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sarut mana Zina :*
      Eu? Perseverenta? Eu, care scriu la jurnal o data pe luna? :D
      Si mie mi-a dor sa te citesc, deci te astept cu mare drag la jurnalit :D

      Ștergere
  3. Felicitări şi de la mine pentru premiu şi nu cred că trebuie să concluzionezi că vorbitul în public nu este pentru tine. Eu cred că toată lumea are emoţii, aşadar îţi doresc cât mai multe premii şi un an cu multă sănătate şi bucurii! Am venit cu întârziere şi îmi cer scuze, dar prea multe se întâmplă în perioada sărbătorilor! Îmi plac f.f. mult brăduţii voştri neconvenţionali, mereu mă atrage neconvenţionalul şi mă bucur că voi îl şi aplicaţi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru vorbe bune niciodata nu este prea tarziu :D
      Multumesc frumos pentru incurajare si urari! Fie ca 2015 sa-ti fie un an asa cum ti-l doresti!

      Ștergere

Cele mai citite articole din acest blog