duminică, 25 iulie 2010

Cel mai frumos copil


Ca orice mama, voi sustine mereu ca fetita mea e cea mai frumoasa din lume. Altii poate nu impartasesc aceasta convingere cu mine, insa pe mine nici ca ma intereseaza :) Copilul meu este tot cel mai frumos copil din lume :)
De ce am adus acest subiect in discutie? Din cauza emisiunii Toddlers & Tiaras. Am urmarit cateva episoade din aceasta serie tv si de fiecare data am avut un gust amar dupa vizionarea lor. Sunt mame pe lumea asta care isi bronzeaza artificial fetitele, le penseaza, le rad pe picioare, le vopsesc parul, le pun dinti falsi, le machiaza strident si multe alte chestii deloc adecvate varstei micutelor. Parerea parintilor acestor fetite de cativa anisori despre proprii lor copii am impresia ca nu este tocmai buna, din moment ce recurg la tot felul de artificii pentru a-si "infrumuseta" odraslele. Chiar si dupa aceasta "imbunatatire", acesti parinti tot nu sunt siguri ca al lor copil e cel mai frumos si atunci inscriu copilul la tot felul de concursuri de frumusete pentru copii (WTF !!!) unde "naturaletea, frumusetea si personalitatea copilului" sunt catalogate si notate de un juriu "avizat" care cauta "perfectiune pura".
Incerc din rasputeri sa nu scriu exact cuvintele care-mi trec acum prin minte, pentru ca blogul este unul fara continut interzis copiilor sub 18 ani, insa revolta mea incepe sa dea pe-afara. Ce parinte intreg la minte isi supune cu buna stiinta copilul la astfel de barbarii? Copii ce ar trebui sa invete din asta? La ce bun tot circul asta?
Comentariul unei doamne la un videoclip de pe Youtube m-a facut sa zambesc, pentru ca asa gandesc si eu : " Have you noticed that most of these pageant moms are fat and homely?" (traducere libera: ati observat ca majoritatea mamelor concurentelor sunt grase si casnice?"). In mod normal acest comentariu m-ar fi jignit la culme, mai ales ca si eu sunt grasuna, insa acest lucru l-am constatat si eu. 95%din mamele fetitelor participante la concusurile "de frumusete pentru copii" sunt obeze, nearanjate, imbracate neglijent si casnice. Oare vor sa traiasca prin copii lor mirajul unui concurs de miss? Imaginea lor care lasa de dorit stirbeste si imaginea despre copii lor si atunci incearca (fara reusita, dupa parerea mea) sa demonstreze contrariul? Le fac copiilor tot ceea ce si-ar fi dorit ele sa-si faca?
Daca copilul plange si sufera si tipa ca nu mai vrea, mamicile spun:"E doar putina zmiorcaiala si fite de diva". :( Ce daca copilul nu vrea sa poarte dintii falsi, costumul de baie cu paiete, rochia cu corset si alte chestii care au costat o avere. Ce daca plange si nu se simte bine? Conteaza? :(
Alt comentariu: " Every pedophiles favorite show." (traducere libera: Emisiunea favorita a oricarui pedofil). :(
O alta intrebare care ma macina: nimeni nu ia nici o masura impotriva acestor abuzuri asupra minorilor?
Cateva filmulete de pe Youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=WkOcl2JziD0&feature=channel

http://www.youtube.com/watch?v=ORcBTC7TiVY&feature=channel

http://www.youtube.com/watch?v=WQ3KcfzDEK8

http://www.youtube.com/watch?v=SIwueCPVums&feature=fvw

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole din acest blog