joi, 7 februarie 2013

Cincizeci de umbre ale lui Grey – E.L. James



O carte foarte la moda in acest moment, o carte despre care vorbeste toata lumea, un fenomen care a luat amploare in doar cateva luni. Este primul volum dintr-o serie de trei carti si titlul original este " Fifty Shades of Grey". Nu este o carte pentru cei cu stomacul sensibil si nici pentru cei sub 16 ani sa zicem.
   Marturisesc sincer ca nu auzisem nimic despre autoare si nici despre trilogia asta inainte de a citi aceasta carte. Nu am citit bloguri, nu am citit articole in ziare, nu am auzit pareri, nu am vazut interviuri. Pentru mine cartea asta nu exista. Intamplarea a facut insa sa ajunga in posesia mea si astfel am citit si eu cartea-fenomen, fara sa fiu influentata de alte pareri.
   Primele capitole sunt chiar plictisitoare, dezvaluind o poveste cusuta grosolan cu ata alba. Ea, Anastasia Steele, o studenta in ultimul an la literatura, virgina, fara prea multi prieteni, nu prea atragatoare, neindemanatica, timida si deloc mancacioasa. El, Christian Grey, un tanar bogat, sigur pe el, cu elicopter si avion personal, patron de mare firma, enigmatic si marinimos, cu hobby-uri scumpe si lipici la femei, posesor de pian, la care canta dumnezeieste. Bineinteles ca se intalnesc, bineinteles ca se indragostesc iremediabil unul de altul, bineinteles ca ea devine....
Continuarea o puteti citi aici: http://www.elady.ro/articole/Divertisment/Cincizeci-de-umbre-ale-lui-Grey.html

2 comentarii:

  1. Pare a semăna cu "Lunile de fiere" ale lui Bruckner. Zic pare că n-am mai terminat-o, era prin 2007, da-s prea simţitoare pentru cărţi d astea:) Si ce faci cu restul volumelor?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai le citesc, ce sa fac? :)) Aseara am terminat volumul al doilea :D Cred ca sunt cu capul! Atat de tare vreau sa stiu ce secrete are Grey asta, de citesc trei volume a cate 700 pagini fiecare :)) Clar, nu am toata tigla pe casa!

      Ștergere

Cele mai citite articole din acest blog