vineri, 5 septembrie 2014

File de jurnal - 49

Pentru astazi (data/ora) - 05 septembrie 2014, ora 12:43

 Afara ... Noaptea trecuta a plouat si ziua de azi este umbrita de nori gri si plangaciosi. Nu este frig si nici nu bate vantul, totusi ziua este mohorata si este zapuseala.

 Mă gândesc ... ca nici nu am simtit vara asta si ca deja este toamna. Peste o saptamana incepe scoala si e gata si vacanta. Foarte repede a trecut vara asta!

 Invat ... ca este foarte greu sa revii la bunele obiceiuri dupa ce ai dat cu batul in balta.

 Sunt recunoscătoare ... pentru ca am reusit sa ma intalnesc cu Maria saptamana trecuta ♥♥♥

 Din bucătărie .... Porumb fiert si tocanita de mazare. Maine ma duc la vanatoare de vinete la pret bun, ca sa pun pentru iarna. Mai am in plan o prajitura cu prune.

 Cu ce sunt imbracata ...Pantaloni scurti bej, tricou belumarine cu valuri aurii stilizate, plovaras moale verde crud, adidasi. Parul este prins in coada de cal si la urechi am cercelusi mici, pietricele clare.

 Citesc .... O vara fara barbati - Siri Hustvedt. Am ajuns la pagina 80. Imi place foarte mult cum este scrisa, dar din pacate nu am mai dispus in ultima vreme de timp liber pentru citit. Ma culc foarte tarziu si saptamana asta, cauza oboselii acumulate, nu am reusit sa ma mai trezesc dimineata devreme.

 Vreau ... sa mergem diseara sa vedem Pozitia copilului. Va rula in piata din fata primariei, in cadrul festivalului de film MECEFF.

 Ce mai mesteresc ... am bagat masina de cusut in cutie si voi lua o pauza mai lunga de la aceasta activitate.

 Ascult ..... zgomotul strazii.

 În casa ... nu s-a miscat nimic de la ultima curatenie. Tot zic ca ma apuc de bufetul din bucatarie, dar pana acum nu am reusit sa ma tin de plan.

Dieta... mergem tot inainte, cu forte proaspete!

 Unul dintre lucrurile mele preferate ... sa organizez petreceri surpriza ♥♥♥

 Melodia preferata momentan... Magic! - Rude

 Noutati ... Am insomnie! Dorm foarte prost si foarte putin. Ma culc foarte tarziu, ma trezesc de mai multe ori in timpul noptii si pe la 4-5 deja sunt treaza, prost dispusa si foarte obosita. Ma tot foiesc in pat si pe la 6 ma ia un pic somnul iar, apoi la 7 sunt in picioare. Deja dureaza de mai bine de o saptamana chestia asta si am inceput sa ma resimt. Nu reusesc sa ma concentrez, nu am randament si casc de mi se rupe gura.
 Intalnirea cu Maria a fost una reusita si am facut tot felul de lucruri impreuna. Sper ca i-a placut si ei la fel de mult cum ne-a placut noua ♥

 Ultimul film vazut .... Saptamana asta nu am vazut nici un film. 

 Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împărtășesc:


Mai participa la acest proiect:
Idee preluata de la Corcodusa

2 comentarii:

  1. Io dorm bini si tot epuizata is:) Nicicand n-am fost atat de far de energii si asa mi se anunta viitorul pan pe la jumatea lu octombrie:))) Pe drumul cel lung pan la tine, pan la urma, am citit o carte, pe cel de la Buna inca una, deci aproape cat am citit tot anu fu in 2 saptamani:)))
    Is atat de epuizata incat de ma gandesc la Medias e totul ata de departe si de demult incat ma intreb uneori ca poate doar am visat ca am trecut pe acolo:)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce carti ai reusit sa citesti? :D Vreau mai multe detalii!!!
      N-a fost vis, a fost o intalneala foarte reusita si care ne-a mers la inima dupa cate se pare :D

      Ștergere

Cele mai citite articole din acest blog