luni, 8 iunie 2015

File de jurnal - 77

Pentru astazi (data/ora) - 08 iunie 2015, ora 09:15

 Afara ... soarele deja s-a declarat stapanul zilei si este foarte cald. Pasarile canta de zor, iar teii si-au luat-o in cap si au hotarat sa ne imbete cu mirosul lor.

 Mă gândesc ... ca in fiecare an pe vremea asta cad intr-o stare de hibernare parca. Nivelul de energie este scazut si prin urmare nici chef nu este de nimic.

Sunt recunoscatoare pentru ... copilul meu frumos si destept care reuseste sa ma faca sa zambezc in fiecare zi ♥♥♥

 Din bucătărie .... Ieri am facut prajitura rasturnata cu rabarbar (delicioasa!!!) si salata de legume cu ou fiert si telemea. Azi am facut friganele pentru micul dejun, iar diseara fac pulpe de pui la gratar cu sos de iaurt si menta.

 Cu ce sunt imbracata ...Pantalon 3/4 bej, tricou alb cu trena si nasturei la spate, papuci negrii cu talpa inalta ortopedica. La urechi am cercei in forma de margarete, argintii.

 Citesc ...  Adam si Evelyn - Ingo Schulze. Nu am avansat deloc cu lectura pentru ca am lucrat la puzzle, dar azi sau maine termin cartea asta.

 Ascult .... bazaitul calculatorului.

 În casa ... este racoare si relativ curat. Junioara si-a triat ieri hainele din dulap si a renuntat la o gramada. Acum dulapul ei poate respira, macar o vreme pana se umple iar.

 Unul dintre lucrurile mele preferate ... cafeaua cu gust de ciocolata  ♥♥♥

 Melodia preferata momentan.... fara obsesii muzicale saptamana asta.

 Recomandari.... balsamul de rufe Dasil, cel albastru. Ieftin ( in jur de 6 lei/litrul), cu miros discret.♥

 Noutati ... A inflorit levantica!!! Nu credeam ca o voi vedea vreodata inflorita, dar uite ca m-am inselat. Ii merge foarte bine, s-a imbogatit cu multe grengute, frunzulite si bobocei ♥♥♥
    Am lucrat la puzzle aproape toata ziua de sambata si este rezolvat in proportie de 30%. Acum munca este mai anevoioasa pentru ca urmeaza sa potrivesc piesele din fundal si sunt tare multe, in plus parca toate seamana intre ele. In timpul saptamanii nu am timp de el, deci va trebui sa astepte pana la sfarsitul saptamanii.
    Saptamana trecuta am depus cerere pentru intreruperea temporara (3 luni) a abonamentului TV. Cochetez cu ideea de a renunta de tot la cablu de ceva vreme si in sfarsit mi-am facut timp sa depun cererea in acest sens. Am hotarat sa-l intrerup temporar prima data, sa vedem cum este fara el, apoi voi rezilia contractul daca totul iese cum planuiesc. Un pas mic pentru o viata mai buna si mai linistita,
   Junioara mai are doua saptamani pana la vacanta de vara. Saptamana asta are serbare (10 iunie), iar pe 13 iunie pleaca in excursie cu clasa. 
    Lunea viitoare este ziua tatalui meu. Implineste 60 de ani.    

 Ultimul film vazut .. Couples Retreat - o comedie foarte reusita, care a primit nota 8 de la mine.

 Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împărtășesc:


Tort cu blat de ciocolata neagra si mousse de ciocolata alba / Duo Chocolate Cake - Pasiune pentru Bucatarie

10 comentarii:

  1. Felicitări pentru hotărârea luată în privința TV ! Zău că sunteți tari, tot respectul !

    La mulți ani tatălui tău și vacanță plăcută fetiței tale.
    Să fiți sănătoși cu toții ! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zina, hotararea asta era de mult in plan. Tare ma bucur ca am reusit sa ajung sa depun in sfarsit cererea :D
      Multumesc frumos pentru urari! :*

      Ștergere
    2. Cu simpatie și cu drag !

      PS Îmi place foarte mult ia pe care o porți în fotografia de la avatar ! ☺

      Ștergere
    3. Multumesc!
      Poza este facuta anul trecut, de ziua iei la Medias :D Din pacate este doar de imprumut, dar sper ca in curand sa am si eu ia mea :D

      Ștergere
  2. Abia astept sa ne vorbesti de tortul pentru 60, sigur ai gasit tu ceva minunat pe pinterestu ala:) Nu mai incap nici io in sifonier si e pentru prima data cand il execut nu de paste, nu de craciun, sper sa fie cu mai mult spor de asta data. Mi-am propus macar doua rafturi gol golute pe care sa le umplu de la second:)))) maria

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maria, ti-o trimit pe junioara sa te ajute la dulap? Imediat ti-l goleste :D

      Ștergere
    2. Oi, ce buna mi-ar fi Teo la sfarsitul lunii asteia cand teoretic ar trebui sa ma cheptan si sa ma ojuiesc:))) maria

      Ștergere
    3. Da ce s-a intamplat? A cazut o stea? :D

      Ștergere
    4. Are nunta Mireasa:)))

      Ștergere

Cele mai citite articole din acest blog