luni, 30 ianuarie 2017

File de jurnal - 94

Pentru astazi (data/ora) - 30 ianuarie 2017, ora 10:41

 Afara ... este gri si bleah, dar nu este frig. Zapada nu este peste tot topita si este extraordinar de urata si murdara. Ieri a fost o zi superba de plimbare si au curs stresinile. La radio spunea de dimineata ca pana vineri temperaturile vor creste simtitor. Vine primavara 😄

 Ma gandesc ... la saptamana asta, la ce vreau sa fac, la ce vreau sa gatesc.

Sunt recunoscatoare pentru ... apa calda la discretie! Urasc sa ma spal dimineata cu apa rece, mai ales iarna 😊 In plus am dintii foarte sensibili si nu ma pot spala pe dinti cu apa rece.

 Din bucătărie .... Azi avem ciorba de fasole uscata si diseara fac pateuri cu branza. Pentru saptamana asta am cerere de la familie pentru salata de paste cu maioneza si salata de iarna, deci jumatate din saptamana este programata 😊

 Cu ce sunt imbracata ... Pantaloni grosi gri, bluza bleumarine, bocanci maro de zapada. Desi mi-am propus ca anul acesta sa nu mai vin la serviciu fara cercei, mai ales ca am o colectie impresionanta, azi nu port cercei. 

 Citesc ...  Am terminat Toate acele locuri minunate - Jennifer NivenDesi nu mai sunt adolescenta de ceva vreme, in continuare citesc cu placere cartile dedicate adolescentilor. Au povesti frumoase, scenele detaliate despre sex lipsesc si dragostea este nevinovata, simpla si tanara. In plus sunt puse in discutie probleme reale ale adolescentilor din ziua de azi, iar ca mama de pre-adolescenta imi place sa fiu mereu in tema cu ce mai este la moda in ziua de azi 😄
Aceasta carte este foarte frumos gandita si scrisa si are o poveste care m-a captivat si pe care am citit-o cu placere ♥
Recomand! 
   Am terminat apoi O mie de nopti - E.K. Johnston, in doar cateva ore. Mi-a placut foarte mult! Pur si simplu s-au aliniat "planetele": am avut timp, a fost liniste, stateam comod, povestea era captivanta, copilul nu era acasa, sotul avea ceva important de facut, nu aveam nimic altceva planificat ♥♥♥ A trecut ceva vreme de la ultima "aliniare de planete" 😊
Povestea curge fluid, este convingatoare si interesanta, presarata cu elemente fantastice si religioase. Autoarea nu a dat nume majoritatii personajelor, iar pentru asta ii multumesc. Mi-a fost mai usor sa urmaresc actiunea citind despre "eu", "sora mea", "mama mea", "fratele meu mai mare", decat daca ar fi trebuit sa tin minte cateva nume orientale complicate.
Recomand! 
   Acum citesc Ghiceste-mi in cafea - Victor Ion Popa.

 Ascult .... bazaitul calculatorului si amestecul de zgomote de afara.

 În casa ... Bradul junioarei in continuare este la vedere....
  Am terminat curatenia din dulapul nostru. Toate hainele au fost sortate si rearanjate. O vreme il las in pace 😄
  In seara asta schimb asternuturile si sterg praful. Casa este ok si cam toate sunt la locul lor, deci sunt mai relaxata cu curatenia. 

In gradina/pe pervaz... Gradina este acoperita de zapada inghetata. Pe pervaz plantutele au fost curatate de frunze ingalbenite si flori ofilite. Cele doua plantute noi de violeta inca nu dau semne ca s-ar fi prins bine si mi-e teama ca o sa le pierd.

 Unul dintre lucrurile mele preferate ... aragazul meu cel nou ♥♥♥

 Melodia preferata momentan.... .

 Noutati ... De doua saptamani are si junioara indatoriri in gospodarie: sa pastreze curate chiuveta din baie si WC-ul si sa il scoata pe Pufica la plimbare sambata si duminica dimineata. Pentru asta primeste in fiecare duminica 10 lei. Pana acum nu a fost obligata sa faca nimic in casa/curte, ba chiar am menajat-o de la mai toate treburile, acceptand ajutorul ei ocazional. Pe Pufica ni l-am asumat si nu am rugat-o pe Teo sa il duca la plimbare decat foarte rar, cand chiar ne era imposibil sa iesim noi cu el. Ne-am dat seama ca nu procedam corect. Teodora este domnisoara si este momentul sa invete ca are si datorii, nu doar drepturi, ca ajutorul ei este binevenit si necesar in mod regulat nu doar cand are chef si ca uneori esti nevoit sa faci ceva chiar daca preferi sa nu-l faci (mama lui de trezit de dimineata!!!).
   Am fost foarte mirati sa vedem ca a primit cu mare bucurie noile reguli si este foarte grijulie sa le respecte. Verifica mereu baia sa vada daca trebuie curatata si si-a programat pe telefon alarma la ora 8 dimineata pentru sambata si duminica. In prima saptamana chiar a exagerat putin in baie, adica a spalat geamul, perdeluta de la geam, perdeaua de dus, cada si a folosit clor, prin urmare si-a patat un hanorac si perechea preferata de egari. A vrut sa ne faca o surpriza cand venim acasa 😄 Am laudat-o, dar am avut grija sa-i spunem sa nu mai foloseasca niciodata clor daca nu suntem noi acasa si sa se limiteze doar la curatatul chiuvetei si a vasului de toaleta cu Cif si detergent.
   Suntem foarte mandri de ea si de felul in care si-a integrat in timpul liber noile indatoriri ♥♥♥


Ultimul film vazut .... Doctor Strage - a primit 5 stelute de la noi 😉

 Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împărtășesc:

Teodora la 2 ani ♥♥♥

6 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Daaa, de mica i-a placut sa faca curatenie :D Era cea mai fericita daca ii dadeam o carpa si o sticla cu pulverizator :D Freca cate o ora usa de la baie :D Apoi a crescut mare :P

      Ștergere
  2. Doamne, ce minune de Teo! Eu încă am în capu meu 27 de ani și-mi imaginez că așa tre să fie și când te gândești la propriul copil, să-ți tot vină imagini cu bebelușul, deși el o crescut ș-o crescut. Nu știu, zic! Eu n-am mai purtat cercei de astă vară și nu mi-am mai dat cu ojă unghiile exact din ianuarie trecut cțnd mi-am trecut asta pe listă pentru tot anu. Și mă-nervează, pentru că-s chiar mici bucurii care-mi lipsesc. Citesc despre vreme cu două săptămțni înainte și pândesc fulgii, nu știu de ce când îi văd acolo simt cum îmi crește factura la gaz și mă deprim :)))))Cum a fost încălzirea la casa cea nouă?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi aduc perfect aminte ziua cand am nascut-o! In rest pastrez amintirea unei perioade, dar nu-mi amintesc o alta zi perfect :) De cate ori ma gandesc la zilele cand era mica, 2-3 ani, ma apuca melancolia si vinovatia pentru ca-mi reprosez ca nu am stat mai mult cu ea sau nu am facut mai multe impreuna :)
      Colectia de oje a fost donata in proportie de 90% tocmai pentru ca, desi imi place sa am manichiura facuta, mi-am dat seama ca nu imi fac manichiura cu anii. Am pastrat doar cateva oje, pentru ocazii speciale.
      Pentru anul asta am pus gand rau colectiei de cercei :D Mi-am propus sa fiu atenta de cate ori ii port si ce pereche, iar la sfarsitul anului sa o micsorez sau sa o donez toata :D
      Factura la gaz este mai mare la casa decat la bloc, asta este clar. Totusi la casa camerele sunt mai mari si mai inalte decat la bloc, in plus nu avem vecini care sa ne incalzeasca peretii/dusumeaua/tavanul :D

      Ștergere
  3. Te invidiez pentru ordinea din șifoniere! Trebuie să fac și eu neapărat!

    Zi frumoasă, Cristina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ba sa nu ma invidiezi, ca nu este perfect inca :D
      Multumesc Zina draga! Zi faina sa ai si tu!

      Ștergere

Cele mai citite articole din acest blog