vineri, 10 aprilie 2009

Mihai Alexandru si 1Q Sapro - "Da-mi o bere"


In direct de la Bibiloteca Municipala
Interpretam seara de seara
Efervescenti ca bulele
Haideti mai cu mainile
Toata lumea!
Bereeeeeeeee
Bem de la ora 9
Si-acum e doua
Nu ma, e trei!
Ma-ntrebi de sanatate
Si ai dreptate
Din halba, din pahar
Din sticla, sau macar
Din ce-om mai gasi pe-aici
Mai adu un butoi
Sau poate doi
Care mai poti sa te ridici
Haide, bai!
Da-mi o bere, nu mai pot
Ca e caldura mare!
Mare, ba!
Stii ca nu te mai suport
Hai gata, la culcare!
Da-mi o bere, nu mai pot
Ca e caldura mare!
Mare, ba!
Nu stiu cum te mai suport
Asa cicalitoare
Azi te vad mai frumoasa
Ma-ntorc acasa
Sunt mai atent cu tine
Ce nu-ti convine?
Vagabontule!
Nu ti-e rusine?
Cand nu ma lasi sa beau
Si ma obligi sa-ti dau o mama de bataie
Si cand vin sa te bat, nu ma primesti in pat
Dorm in sufragerie
Da-mi o bere, nu mai pot
Ca e caldura mare!
Mare, ba!
Stii ca nu te mai suport
Hai tai-o la culcare!
Da-mi o bere, nu mai pot
Ca e caldura mare
Nu stiu cum te mai suport
Asa cicalitoare!
... al mai mare, bere pentru fiecare
Nu-ntelegi nimic din tot ce-ti zic
Iti arde de-altceva, de-o noua provocare
De-aici nu ma vei lua, inchide gura, tai-o!
Da-mi o bere, nu mai pot
Ca e caldura mare!
Mare, ba!
Stii ca nu te mai suport
Hai tai-o la culcare!
Da-mi o bere, nu mai pot
Ca e caldura mare!
Mare, ba!
Nu stiu cum te mai suport
Asa cicalitoare
Pentru toti profesorii mei de la scoala generala
Pentru educatorii de la gradinita
Pentru toti soferii de autobuze
Pantru cei care circula cu tramvaiul

2 comentarii:

  1. Imi place mult Mihai Alexandru si in special piesa asta!!! Ma bucur ca te-ai gandit s-o pui aici,probabil iti place si tie la fel de mult!!!!! E haioasa,tonica! Pupici,Cristina!!
    L'automne

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, imi place foarte tare. Este diferita de ceea ce am ascultat pana acum. O gura de aer proaspat. Sper sa mai colaboreze pentru inca cateva proiecte.
    PS. Aici n-ai sa gasesti niciodata versurile unui cantec care nu-mi place :)

    RăspundețiȘtergere

Cele mai citite articole din acest blog