luni, 27 aprilie 2009

La mare, la soare








5 comentarii:

  1. mi-ai facut pofta de mare. abia astept sa vina vara sa putem merge.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pozele sunt de anul trecut:)
    Apa a fost perfecta, insa plaja a lasat mult de dorit. Poate anul acesta va fi mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bun regasit,Cristina! Ti-am vazut postarea de cateva zile dar cum nu-mi place soarele arzator... Imi plac in schimb serile la mare,cu briza racoroasa si zgomot de valuri ce se sparg de tarm...Sa ma plimb si sa ascult pescarusii...
    Fantastice sunt si diminetile,in rasarit de soare la Mangalia!
    Marea e o poveste fermecata,important e sa-i deslusim taina,capitol cu capitol!!
    L'automne

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc pt aprecierile de data trecuta!!
    L'automne

    RăspundețiȘtergere
  5. L'autome, este mereu o placere sa citesc comentariile tale:)
    Pana anul trecut nici pe mine nu ma fascina marea. Mereu am preferat muntele. Anul trecut insa, am "descoperit" marea dintr-o intamplare. Nisipul era mizerabil, soarele prea fierbinte, oamenii prea galagiosi... Serile insa au fost magice.

    RăspundețiȘtergere

Cele mai citite articole din acest blog