vineri, 20 septembrie 2013

File de jurnal - 11

 Pentru astazi (data/ora) - 20 septembrie 2013; ora 13:16

 Afara ... oficial a venit toamna. Este frig, norii stau gramada peste oras si ne tot ameninta cu ploaie, miroase a zacusca si a gem de prune. E plin de lume! Am impresia ca numai eu lucrez in orasul asta ^_^

 Mă gândesc ... la cumnata mea care a trecut printr-o operatie grea. Doamne, trimite-o sanatoasa si pe picioarele ei acasa la copii!!!

 Invatam ... ca o vorba buna spusa la vreme, face cat o mie de cuvinte si poate alina un suflet aflat la margine de prapastie.

 Sunt recunoscătoare pentru ... tot ce mi se intampla! Mai ales ca m-am trezit si in dimineata asta!

 Din bucătărie ... Iar se lasa cu tort :) Acesta este pentru sora mea, care maine isi serbeaza ziua de nastere.
Aseara am facut chiftelute din piept de pui cu telina si patrunjel verde si caserola de spanac cu oua ♥

 Cu ce sunt imbracata ... blugi bleumarine, bluza grosuta cu maneca lunga de culoarea ierbii crude, esarfa lunga si lata de culoarea somonului, cu marginile impodobite cu model argintii, tenisi roz inchis.

 Citesc ... Ma credeti sau nu, am terminat in dimineata asta o carte pe care ma chinui de trei ani sa o citesc!!! Este vorba de O zi - David Nicholls. Sa va mai zic si ca mi-a placut foarte mult? :D Ei bine, acum nu inteleg de ce mi-a luat atata timp sa o citesc. Mi-a placut foarte mult si saptamana viitoare ii voi scrie o recenzie pe blog.

 Ceea ce astept (sper) ... Sper ca tortul pentru sora mea sa-i fie o surpriza placuta.

 Ce mai mesteresc ... gatesc aproape in fiecare zi si imi place. Am reusit sa-mi spal si aragazul, iar acum mi-e tare drag sa lucrez cu el ♥

 Ascult ... o melodie superba: Richard Marx - Falling  ♥

 În casa ... Am reusit sa mentinem ordinea, prin urmare nu sunt prea multe de facut. Trebuie insa sa iau un spray de gandaci, ca in baie am descoperit ieri cativa misunei. Scarba mi-e de ei!

 Unul dintre lucrurile mele preferate ... lumanarile parfumate ♥♥♥

 Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... Maine va fi o zi ocupata cu aniversarea surorii mele, iar duminica am planuit o zi de filme vizionate la caldura.

 Melodia preferata momentan...Ishtar - Je N`oublie Rien ♥♥♥

 Ultimul film vazut... De la ultima fila de jurnal nu am mai vazut nici un film.

 Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împărtășesc:



Idee preluata de la Corcodusa


Mai participa la acest proiect:

10 comentarii:

  1. Bună dimineaţa!
    da, chiar a venit toamna. E rece şi parcă mi-e incomod încă să mă îmbrac mai gros...! :(
    Domnul să o întărească pe cumnata ta!
    La mulţi ani sorei tale şi multă sănătate! Sigur se va bucura. Eu aş fi emoţionată (cu lacrimi cu tot) dacă sora mea ar face un tort pentru mine.
    :)) Mi-ai făcut poftă de dulceaţă! Fug în bucătărie s-o "gust" puţin. :)
    Weekend cât mai plăcut,Cristina, şi petrecere frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Servus Anastasia!
      Multumesc frumos de urari si ganduri bune! Au contribuit cu succes la procesul de infrumusetare al zilei de azi :D
      Sa ai o saptamana frumoasa si vesela! :*

      Ștergere
  2. Vai e minunata melodia a doua!Sa dea Domnul sa fie sanatoasa cumnata ta! Sarbatoare frumoasa astazi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anca, o ascult pe repeat de cateva zile si inca nu m-am saturat de ea :D Asa mi se intampla cu fiecare obsesie muzicala: o ascult non-stop pana apare o alta obsesie :D
      Multumesc de urari!
      Sa ai o saptamana fumoasa si vesela! :*

      Ștergere
  3. La multi Ani surioarei tale draga Cristina si petrecere frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place ca iti place sa gatesti ! Mi se pare ca o femeie este incompleta daca nu are placerea asta, oricat de om de afaceri sau intelectuala s-ar crede. Si a fi intelectual veritabil nu inseamna deloc sa dispretuiesti ori sa ignori munca fizica. La gatit trebuie si minte, si suflet si imaginatie si indemanare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zina, mi-ar placea sa cred ca detin in "portofoliu" toate calitatile insirate de tine, dar nu le detin :( De foarte multe ori gatesc din obligatie si imi gasesc cu greu placerea de a sta cateva ore in bucatarie :) Am insa si momente in care gatesc cu placere si asta se reflecta si in mancare :D

      Ștergere
  5. Deci, pe la boboteaza o sa vedem si tortu?!:))) Pe 8 septembrie am inceput o carte grozava. Reusesc cel mult doua pagini pe zi de citit. Ieri, am plimbat-o cu presu sub nuc, doar ca sa adorm pe ea:)) N-oi termina-o in trei ani, da' ma apropii:)) Sa ne fim sanatosi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maria, cartea asta mi-a fost ca o piatra de moara legata de gat si nu inteleg de ce. Mi-a placut foarte mult si am citit-o in doua zile :D Ma simt foarte bine de cand am terminat-o pentru ca in sfarsit nu o mai vad in teancul de carti de pe masa. :D Trei ani!!! Trei ani mi-a trebuit sa-mi dau seama ca de fapt imi place :)) Asta e un record pentru mine :))

      Ștergere

Cele mai citite articole din acest blog