vineri, 27 septembrie 2013

File de jurnal - 12

Pentru astazi (data/ora) - 27 septembrie 2013; ora 09:56

Afara ... este inorat dar caldut. Soarele incearca sa-si faca simtita prezenta, dar pana acum nu a castigat teren. Pariez totusi pe el.

Mă gândesc ... la faptul ca pana in acest moment, fiecare activitate in care m-am implicat cu tot sufletul nu a avut sorti de izbanda si s-a inceiat rapid si fara avertizare, lasandu-ma fara replica . Asta este un motiv serios de depresie si de ascuns intr-un colt! Cu toate astea continui sa-mi caut activitati in care sa dau tot ce am mai bun. Cred ca pur si simplu am nevoie de ceva care sa ma consume.

Invatam ... sau macar ar trebui sa invatam ca noi suntem cei mai importanti pentru noi si ca parerea noastra conteaza.

Sunt recunoscătoare pentru ... toti oamenii frumosi intalniti in ultimul timp si pentru ca si in dimineata asta m-am dat jos din pat!

Din bucătărie ... nu se simte nici un miros aparte si nici vase murdare nu sunt. Diseara insa fac negresa pentru gasca de oameni faini cu care ma voi intalni maine pentru a face curat pe pista de biciclete de la iesirea din oras.

Cu ce sunt imbracata ... blugi negri, bluza grosuta cu maneca lunga de culoarea ierbii crude (am spalat-o de spatamana trecuta!), esarfa lunga si lata de culoarea somonului, cu marginile impodobite cu model argintii, adidasi albi cu dungi asimetrice rosii si bleumarine.

Citesc ... mesaje de pe facebook si articole de pe bloguri dragi.

Ceea ce astept (sper) ... Sa-mi gasesc tinta si sa ma indrept catre ea.

Ce mai mesteresc ... trebuie sa decupez si sa lipesc talpi noi pentru botosii de casa ai junioarei.

Ascult ... zgomotul strazii si bataile inimii mele care-mi suna in urechi.

În casa ... nu mai am gandacei in baie!!! In schim un miros ciudat si deloc primitor ma intampina la intrarea in casa. Miroase a acru :( Nu stiu cum sa schimb asta.

Unul dintre lucrurile mele preferate ... sa corespondez ♥♥♥

Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... Maine mergem la curatenie in cadrul proiectului Let's do it. Duminica poate mergem la film.

Melodia preferata momentan...Backstreet Boys - Helpless when she smiles ♥♥♥

Ultimul film vazut... Moonrise Kingdom - un film foarte ciudat, chiar infricosator, pe care chiar nu trebuia sa-l vad. Imbatranesc si nu inteleg aceste idei idioate in care sunt implicati copii de 12 ani :(

Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împărtășesc:


Idee preluata de la Corcodusa


Mai participa la acest proiect:

10 comentarii:

  1. Uf! Is tare trista pentru inchiderea proiectului acela drag tie.
    Mi-i zambet gandul paradei careia-i vei fi gazda.
    Abia astept sa anunti ce trebe anuntat (n-am fost prea atenta, n-am habar care-s regulile!) dar voi fi acolo:)))
    Imbratisez cu drag coltul cela depresos:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce activitate frumoasă! Mă bucur mult când aud de astfel de iniţiative! Contează mult, chiar dacă sunt câteva persoane; este un exemplu pentru ceilalţi. Felicitări tutror participanţilor (la curaţenie)!
    :) dacă mai faci prăjiturele, vin şi eu! :)
    Duminică plăcută, Cristina dragă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anastasia, prajituri fac mai mereu, deci esti binevenita :D
      Saptamana faina iti doresc si eu! :*

      Ștergere
  3. Îmi place mult fotografia cu trandafiri, florile mele preferate (de fapt, preferate îmi sunt toate !). Îmi place și cum ai fost îmbrăcată în momentul în care te-ai descris, dar și descrierea în sine, foarte exactă.
    Pentru combaterea mirosului, încearcă să așezi undeva la intrare, un vas cu oțet și bicarbonat de sodiu. Soluția e bună și pentru curățarea frigiderului sau a mașinii de spălat vase, dacă au miros.
    Să ai zile frumoase, Cristina !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zina, ma bucur ca ai gasit ceva dragut in fila asta de jurnal :D Uneori exagerez cu descrierile prea exacte :D O sa incerc si cu otet, macar ca mirosul este de acru, nu de stricat sau altceva :)
      Saptamana frumoasa iti doresc! :*

      Ștergere
    2. Nu exagerezi cu descrierile! E partea mea preferată: cum fură cerceii, cât de vişinie e fusta, cum îs papucii, câte brăţări. Doar aşa mi te văd tare limpede! Rămân pe fază:)))

      Ștergere
    3. Maria, inteleg ca si tie iti place partea aia? Pai atunci continuam cu exactitatile :D

      Ștergere
  4. La fel ca tine imi petrec si eu timpul.
    Avem aceeasi lista de lecturi :)))))

    RăspundețiȘtergere

Cele mai citite articole din acest blog