vineri, 22 noiembrie 2013

File de jurnal - 18

Pentru astazi (data/ora) - 22 noiembrie 2013; ora 16:10

 Afara ... este neasteptat de cald! De dimineata a plouat si era inorat, dar dupa ora 10 am avut parte de o zi foarte frumoasa, calda si insorita.

 Mă gândesc ... la toate si la nimic in acelasi timp. Un morman de idei se invart in capul meu si din cand in cand una ridica capul un pic mai sus din turma. 

 Invatam ... ca zilele trec si nu se mai intorc si ca nu putem trai in trecut.

 Sunt recunoscătoare pentru ... sotul meu minunat care ma intelege si ma iubeste asa cum sunt.♥

 Din bucătărie ... Am facut aseara iahnie de fasole pentru familie, deci in seara asta nu trebuie sa gatesc. Maine insa am in plan o ciorba de burta si o prajitura cu ness.

 Cu ce sunt imbracata ... pantaloni de trening negri, maleta grosuta roz deschis, adidasi albi cu dungulite rosii si albastre. In plus am culoare noua la par si tare-mi place. De mult nu am mai fost roscata!

 Citesc ... Jocurile Foamei  - Suzanne Collins - volumul I - saptamana asta nu am citit deloc din ea. Poate citesc ceva duminica.

 Ceea ce astept (sper) ... Sper sa putem incropi cadouri frumoase pentru campania ShoeBox. Am aflat ca este centru de colectare si in orasul nostru. Daca vreti sa participati si voi, va las link catre lista cu centrele de colectare : Locatii ShoeBox.

 Ce mai mesteresc ... Azi sortam jucarii si hainute! De mult am pe lista trebusoara asta si abia astept sa o tai de pe lista!

 Ascult ... Europa FM.

 În casa ... e curat, cald si bine. Vreau sa spal perdelele, dar mai astept un pic.

 Unul dintre lucrurile mele preferate ... sa fac prajituri ♥♥♥

 Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... Sambata este zi de lectii si cumparaturi, fac mancare' cos la masina si fac curatenie in baie. Pentru duminica inca nu avem nici un plan.

 Melodia preferata momentan...Acum nu am nici o noua obsesie muzicala, ceea ce ma mira si pe mine.

 Ultimul film vazut... Children of Men - mi-a placut! Un copil, o speranta, o revelatie. Recomand!

 Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împărtășesc:


Idee preluata de la Corcodusa


Mai participa la acest proiect:

8 comentarii:

  1. Si mie imi place sa fac prajituri, nu-mi place insa sa spal perdele (de fapt nu imi place sa le pun la loc, sa le calc). Duminica binecuvantata :) (fara planuri inseamna ca va bucurati de familie, ceea ce e minunat)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anca, eu nu calc perdelele :) Le atarn la geamuri imediat dupa ce le-am scos din masina si gata :D Arata ca scoase din cutie :D
      Am avut doua zile minunate si tare ne-am bucurat de faptul ca suntem impreuna si sanatosi ♥

      Ștergere
  2. Ce decoratiune frumoasa, imi place foarte mult. Simpla si eleganta.
    Si mie imi place sa fac prajituri, dar, vai ! Ce repede se depun ! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zina, mergem la colindat si nu se mai depune nimic :D
      Si mie mi-a placut foarte mult decoratiunea!

      Ștergere
  3. Sper sa nu uit ceva, ca-s multe:
    1. Filmul e grozav, uitasem cum il cheama si nu mai stiam cum sa-l caut. Abia astept sa-l revad amu!
    2. Vroiam si eu cadoul cutiei de pantofi da' am zis c-o fi posibil la altii. Ma documentez, abia astept!
    3.Iubesc fasolea batuta!
    4.As zice ca abia astept sa vad prajitura cu ness, da' asta s--o-ntampla pe la primavara posibil:))
    5. Roscato, sa-ti fie saptamana grozava:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maria, raspundem punctual, ca asa e frumos :D
      1. De care film vorbim acum? Asta de saptamana asta?
      2. Noi am facut 4 cutii pentru campanie si nu am cumparat nimic! Toate jucariile au fost donate de junioara :D
      3. Si eu o iubesc pe fasole, dar dieta mea mi-o interzice :(
      4. Ce bine ai calculat :))
      5. Sarut mana! Si tu sa ai parte de zile frumoase si vesele! :*

      Ștergere
  4. Craciunul a inceput sa-si raspandeasca vraja peste tot! :)
    Sa ai o seara placuta!

    RăspundețiȘtergere

Cele mai citite articole din acest blog